شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۷ب.ظ
::آخرین مطلب 57 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

۱۵۸ هزار تن کالا از طریق گمرکات فارس صادر شد

مدیرکل گمرکات استان فارس گفت: در ۹ ماه گذشته بیش از ۱۵۸ هزار تن کالا به ارزش ۱۵۰ میلیون و ۲۶۰ هزار دلار از طریق گمرکات این استان به خارج…

مدیرکل گمرکات استان فارس گفت: در ۹ ماه گذشته بیش از ۱۵۸ هزار تن کالا به ارزش ۱۵۰ میلیون و ۲۶۰ هزار دلار از طریق گمرکات این استان به خارج از کشور صادر شده است.

به گزارش میلاد لارستان خداداد رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با بیان اینکه در ۹ ماه گذشته ۱۵۸ هزار و ۲۰۷ تن کالا به ارزش ۱۵۰ میلیون و ۲۶۰ هزار و ۲۴۴ دلار از طریق گمرکات استان فارس به خارج از کشور صادر شده است، اظهار داشت: این میزان صادرات نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد افزایش یافته است.

مدیرکل گمرگات فارس بیان کرد: کالاهای صادراتی فارس به ۵۹ کشور از جمله عراق، امارات متحده عربی، آلمان، افغانستان، قطر، کویت، امان، پاکستان، رومانی و ترکمنستان صادر شده است.

وی عنوان کرد: لبنیات، کالاهای صنعتی، مواد غذایی، سیمان، عصاره و پودر شیرین بیان، رب گوجه فرنگی، فرش دستباف، سرکه و انواع ترشی، دستگاه‌های مبدل حرارتی بیشترین حجم صادرات را به خود اختصاص داده است.

رحیمی خاطرنشان کرد: در ۹ ماه گذشته صادرت رب گوجه فرنگی از لحاظ وزن ۹۵ درصد و از لحاظ ارزش ۸۶ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

وی عنوان کرد: کیفیت محصول، بسته‌بندی مناسب و بازاریابی صادرکنندگان استان سبب افزایش صادرات رب گوجه فرنگی شده است.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۴:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین