چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۶ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه لارستان صورت گرفت

ارسال کمک‌های غیر نقدی مردم لارستان به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه لارستان، کمک‌های غیر نقدی مردم این شهرستان به ارزش ۳ میلیارد ریال به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ارسال شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه لارستان، کمک‌های غیر نقدی مردم این شهرستان به ارزش ۳ میلیارد ریال به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ارسال شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان، بسیجیان و مردم لارستان بزرگ پس از گذشت قریب به ۲ ماه از زلزله کرمانشاه نشان دادند که هنوز مسائل و مشکلات هم نوعانشان را در مناطق زلزله‌زده فراموش نکرده‌اند و این بار با ارسال کمک‌های غیر نقدی خود برای زلزله‌زدگان کرمانشاه افتخار دیگری را در عرصه کمک‌رسانی و نوع‌دوستی رقم زدند.

این کمک‌ها که به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه لارستان جمع‌آوری‌شده است، شامل بسته‌های مختلف خوراکی، پوشاک، اقلام گرمایشی، اقلام دارویی و بهداشتی و همچنین بسته‌های فرهنگی به ارزش تقریبی ۳ میلیارد ریال می‌شود.

کالاهای جمع‌آوری‌شده با همکاری اداره کل راه و شهرسازی لارستان، به وسیله یک دستگاه تریلر به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ارسال تا در اختیار مردم زلزله‌زده این مناطق قرار بگیرد.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۴:۴۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین