شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۱ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

تجلیل از آتش‌نشانان لارستانی

میلاد لارستان: در آئینی با حضور شهردار لار و رئیس شورای اسلامی این شهر از زحمات و تلاش‌های جمعی از آتش‌نشانان لارستان تجلیل شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

خبرگزاری فارس: تجلیل از آتش‌نشانان لارستانیمیلاد لارستان: در آئینی با حضور شهردار لار و رئیس شورای اسلامی این شهر از زحمات و تلاش‌های جمعی از آتش‌نشانان لارستان تجلیل شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار، در آیینی با حضور محمدرضا قنبرنژاد شهردار لار و حجت‌الاسلام علی عمرانی رئیس شورای اسلامی شهر لار، اسحاق شاکری مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری این شهر از زحمات و تلاش‌های جمعی از آتش‌نشان‌ها  لارستانی تجلیل شد.

در این آیین، مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لار با برشمردن بخشی از مراحل انجام عملیات دقیق و منظم با کمترین امکانات و وسایل توسط آتش‌نشان‌ها در لارستان گفت: عدم وجود وسایل و امکانات و همچنین عدم کارایی لازم ماشین‌آلات آتش‌نشانی مأموریت مهم و حساس نیروهای آتش‌نشانی را دشوار کرده است.

اسحاق شاکری افزود: باوجود کمبود نیروی آتش‌نشانی نسبت به وسعت این شهرستان و حوزه خدماتی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لار در شهرها و روستاهای مجاور مانند لطیفی، خور، براک و غیره و همچنین تصادفات و امداد جاده‌ای تا شعاع ۱۸۰ کیلومتری در حد متوسط قرار داریم که باید با تدبیر شهردار و شورای اسلامی شهر لار این معضل مهم و اساسی  به‌زودی مرتفع شود.

رئیس شورای اسلامی شهر لار در سخنانی ضمن تبریک روز آتش‌نشان و تشکر از آنان به خاطر تلاش سخت و شبانه‌روزی این ایثارگران گفت: زبان از تشکر و قدردانی شما دریادلان کوتاه است.

وی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم، گفت: شما گم‌نام‌ها که در شهر تلاش می‌کنید و جان خود را در طبق اخلاص می‌گذارید تا افراد را از مرگ نجات دهید اجر شما در محضر خدا محفوظ است.

شهردار لار نیز در این آیین با تقدیر از زحمات آتش‌نشان‌ها در لارستان و تأکید بر ارائه آموزش‌های لازم به نیروهای آتش‌نشان در مورد خدمات‌رسانی به واحدهای آپارتمانی، اظهار داشت: می‌توان با ارائه آموزش‌های کلیدی از پیش تمرین شده به ساکنان، با آمادگی بهتری در زمان بروز خطرات احتمالی وارد صحنه شد.

در پایان این جلسه با اهدا هدایا و لوح یادبود از آتش‌نشان‌ها فعال در لارستان تقدیر شد.

خبرنگار: مصباح قنادی

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۵:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین