جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۳ق.ظ
::آخرین مطلب 11 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
با حضور معاون استاندار فارس صورت گرفت

یک مرودشتی بخشدار بنارویه شد+تصاویر

طی آئینی با حضور معاون استاندار فارس بخشدار جدید بنارویه لارستان معرفی شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ طی جلیل حسنی در مراسم…

طی آئینی با حضور معاون استاندار فارس بخشدار جدید بنارویه لارستان معرفی شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ طی جلیل حسنی در مراسم تودیع و معارفه بخشدار بنارویه در سخنانی بابیان اینکه بخشدار پیشین بنارویه در راستای اهداف نظام و انقلاب و با همکاری مردم و مسئولین توانست طی این چند سال اخیر کارهای ارزنده‌ای را در سطح بخش بنارویه انجام دهد، اظهار داشت: در طول این مدت هدفش فقط خدمت به مردم شهر و بخش بوده است.

وی با اشاره به اینکه این‌جانب از خدمات بخشدار سابق بنارویه رضایت دارم اما به جهت ایجاد تنوع و نوآوری، تغییراتی در سمت مدیران لازم است، افزود: اگر یک نفر چند سال مدام در یک مسئولیتی ماندگار شد، دیگر کشش آن را ندارد که در کارش نوآوری و خلاقیت ایجاد کند و دارای ایده باشد و برای خودش هم فعالیت‌ها تکراری می‌شود، بنابراین تغییر لازم است.

فرماندار ویژه لارستان بابیان اینکه لازم است از تجربیات مدیران گذشته هم در طول خدمت استفاده شود،ادامه داد: در راستای خدمت به مردم، جابجایی و تغییرات در پست مدیریتی لازمه تکامل و پویایی جامعه است و لازمه تحرک و تنوع کاری برای شخص تودیع‌شده نیز هست و فرد جدید نیز باید با ایده‌های جدید و نو همراه با خلاقیت و نوآوری سکان بخشداری را به پیش ببرد.

معاون استاندار فارس با تأکید بر اینکه با همیاری و همکاری مردم، روحانیت، امام جمعه، مسئولین و شوراها، در راستای خدمت به مردم بخش قدم برداشته شود، تصریح کرد: باید با استفاده از تجربیات گذشته خود، بیش از پیش در بخش بنارویه خدمات‌رسانی را ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه اولین کسی که بایستی در سطح بخش در خصوص هرگونه اقدام، فعالیت و نارسایی که ایجاد می‌شود پاسخگو باشد، بخشدار است، عنوان کرد: بخشدار در حوزه‌های مختلف ازجمله امنیتی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و اجرایی نقش مهم واصلی را ایفا می‌کند و در نحوه تعامل، هماهنگی ، همدلی، همگرایی و عدم تعارضاتی که در حوزه استحفاظی رخ می‌دهد، نیز یقیناً اولین کسی است که باید جوابگو باشد.

نماینده عالی دولت در لارستان بابیان اینکه بخشدار بایستی این هنر را داشته باشد که بتواند در همه حوزه‌ها، هم‌نظر دهد و هم پیگیری، فعالیت، تعامل، همراهی و همدلی بین مجموعه مدیریتی شهرستان و بخش را ایجاد کند، تأکید کرد: بخشدار جدید اولین کارش این است که با ایجاد تعامل بین مدیریت بخش و ارتباط این بدنه مدیریتی و اتصال آن به بدنه مدیریتی شهرستان و ایجاد تعامل بین دستگاه‌های اجرایی، سیستم اداری و بدنه مردم شهر و بخش و شوراهای اسلامی شهر و روستا و دهیاران فعالیت‌های خودش را جلو ببرد، البته تعامل، نباید تعامل تبعیتی باشد، بلکه باید همراه بااقتدار دولت انجام گیرد.

وی ادامه داد: این مهم، از فعالیت‌ها و مدیریت‌های تعارضی جلوگیری می‌کند چراکه مدیریت تعارضی به تداوم فعالیت‌ها ضربه می‌زند، که امیدواریم بخشدار با معطوف کردن توجه خویش به همه مسائل و به صورت خاص، وضعیتی را در بخش ایجاد کند که علاوه بر اینکه فعالیت‌های گذشته تداوم یابد، از خدمات جدید هم مردم بهره‌مند گردند.

حسنی بیان کرد: برقراری ارتباط با گروه‌ها، شخصیت‌ها و نمایندگان سلایق مختلف سیاسی و اجتماعی از وظایف بخشداران است اما بر اساس مصالح دولت تصمیم‌گیری شود. فرماندار ویژه لارستان در پایان سخنانش با تأکید مجدد بر ارتباط و تعامل با گروه‌های مختلف جامعه گفت: باید ارتباط بخشدار با مردم، روحانیت، امام جمعه، شوراها و مسئولان روزبه‌روز تقویت شود. در ادامه حکم سجاد قنبری به عنوان بخشدار جدید بنارویه لارستان به وی تقدیم شد و از اسماعیل بهروز تل سرخی بخشدار سابق هم با لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

سجاد قنبری اهل مرودشت و دارای مدرک لیسانس حقوق قضایی است و پیش از این نیز کارشناس اداره کل مدیریت بحران استانداری فارس و بخشدار پاسارگاد بوده است.

 

تصویر:‌آهنعلی نوشاد

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “یک مرودشتی بخشدار بنارویه شد+تصاویر”

  1. لارستانی گفت:

    تبریک به مردم بخش. بنارویه. چون. اگر بخشدار بومی. مرکز شهرستان بود. خیلی. متعصب. به. زادگاه. خود بود. این مورد. ثابت. شده است

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین