جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۵ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6
در هفته سیزدهم فوتبال فارس رقم خورد

کسب یک امتیاز شیرین استقلال لارستان در مرودشت

در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال فارس تیم‌های صدرنشین مقابل حریفان خود متوقف شدند تا صدر جدول همچنان بدون تغییر باقی بماند. به گزارش میلاد لارستان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال…

در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال فارس تیم‌های صدرنشین مقابل حریفان خود متوقف شدند تا صدر جدول همچنان بدون تغییر باقی بماند.

به گزارش میلاد لارستان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بزرگ‌سالان استان فارس با برگزاری ۶ دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد.

حساس‌ترین بازی این هفته بین تیم‌های گلستان فاروق مرودشت و استقلال لطیفی لارستان برگزار شد که در پایان تیم لارستانی توانست در یک بازی خارج از خانه با کسب نتیجه ۲ بر ۲ حریف خود را متوقف کند. تیم مرودشت با ۲۷ امتیاز صدرنشین است و استقلال لطیفی لارستان با ۲۴ امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارد.

در دیگر بازی این هفته تیم رده دومی امیرکبیر نورآباد مقابل تیم همشهری خود شریف بتن با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شد تا دیگر تیم بالای جدولی نیز به نتیجه‌ای بهتر از تساوی دست پیدا نکند. تیم امیرکبیر با ۲۵ امتیاز ر جایگاه دوم و شریف بتن با ۱۹ امتیاز جایگاه پنجم جدول را در اختیاردارند.

در دیگر بازی‌های هفته سیزدهم تیم خلیج‌فارس شیراز با ۳ گل مغلوب پارسه مرودشت شد، پارسه شیراز با نتیجه ۳ بر یک برابر پاس نی‌ریزی به برتری رسید، نتیجه بازی تیم‌های شهدای فخاران کازرون و پادنا میمند با تساوی یک بر یک به پایان رسید و فداییان المهدی جهرم و هلال‌احمر گراش با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ به کار خود پایان داد.

بازی‌های هفته چهاردهم این مسابقات چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار می‌شود.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین