جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 14

رقابت لارستان و جهرم در لیگ برتر فوتبال فارس

در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال فارس در حساس‌ترین دیدارها استقلال لارستان به مصاف فدائیان جهرم می‌رود. به گزارش میلاد لارستان در ادامه سری مسابقات لیگ برتر فوتبال بزرگ‌سالان استان…

در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال فارس در حساس‌ترین دیدارها استقلال لارستان به مصاف فدائیان جهرم می‌رود.

به گزارش میلاد لارستان در ادامه سری مسابقات لیگ برتر فوتبال بزرگ‌سالان استان فارس، در روزها چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۶ دیدار مهم در شهرهای مختلف در قالب هفته چهاردهم برگزار خواهد شد.

در نخستین بازی این هفته عصر روز چهارشنبه تیم هلال‌احمر گراش در ورزشگاه شهداء این شهر از ساعت ۱۴ میزبان تیم شهید فخاران کازرون خواهد بود. هر دو تیم در بازی گذشته خود مقابل حریفان به تساوی دست‌یافته‌اند.

در مهم‌ترین و حساس‌ترین بازی این هفته در روز پنجشنبه تیم صدرنشین گلستان فاروق مرودشت با سفر به شهرستان نورآباد به مصاف تیم رده دومی امیرکبیر خواهد رفت. این دو تیم نیز در هفته گذشته برابر حریفان خود به تساوی رسیده‌اند.

در دیگر بازی حساس هفته چهاردهم، در روز جمعه و در ورزشگاه تختی شهر لار، تیم استقلال لطیفی لارستان که هفته گذشته در یک بازی خارج از خانه توانست تیم صدرنشین فاروق مرودشت را با نتیجه ۲ بر ۲ متوقف کند و یک امتیاز شیرین را به دست آورد، باروحیه‌ای مضاعف خود را آماده میزبانی از تیم فدائیان جهرم کرده است. تیم لارستانی می‌تواند با کسب برتری در این بازی، با توجه به نتیجه بازی مرودشت و نورآباد خود را تا صدر جدول بالا بکشد.

در سایر دیدارهای این هفته در روز جمعه، تیم‌های پادنا میمند و پارسه شیراز، پاس نی‌ریز و خلیج‌فارس شیراز، پارسه مرودشت و لیدوما نورآباد به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش میلاد لارستان تا پایان هفته سیزدهم این رقابت‌ها، تیم‌های گلستان فاروق مرودشت، امیرکبیر نورآباد و استقلال لطیفی لارستان به ترتیب با ۲۷، ۲۵ و ۲۴ امتیاز در رده‌های نخست تا سوم جدول رده‌بندی قرار دارند و تیم‌های پارسه مرودشت با ۱۲، پادنا میمند با ۱۲ و خلیج‌فارس شیراز با ۸ امتیاز در رده‌های دهم تا دوازدهم جدول ایستاده‌اند.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۹:۱۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین