سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۹ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

گام بلند بانوان لارستانی برای تصاحب صدرجدول

در هفته یازدهم لیگ برتر هندبال بانوان کشور تیم شهید چمران لارستان در تهران به مصاف تیم تأسیسات دریایی این شهر می‌رود. به گزارش میلاد لارستان هفته یازدهم لیگ برتر…

در هفته یازدهم لیگ برتر هندبال بانوان کشور تیم شهید چمران لارستان در تهران به مصاف تیم تأسیسات دریایی این شهر می‌رود.

به گزارش میلاد لارستان هفته یازدهم لیگ برتر هندبال بانوان کشور در روز جمعه ۲۹ دی با برگزاری سه دیدار در شهرهای مختلف انجام می‌شود.

در نخستین بازی این هفته تیم‌های شهرداری شاهین‌شهر و بهمن بهبهان با یکدیگر دیدار خواهند کرد. تیم بهمن بهبهان تا اینجای مسابقات هیچ بردی را به دست نیاورده و بدون امتیاز در رده آخر جدول جا خوش کرده است و تیم شهرداری شاهین‌شهر نیز با کسب ۸ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد.

در دیگر بازی هفته یازدهم تیم نفت و گاز گچساران میزبان هیأت هندبال کردستان است. تیم گچساران تا پایان هفته دهم با کسب ۱۴ امتیاز از ۸ بازی و بر حسب تفاضل گل کمتر در رده سوم جدول ایستاده و تیم کردستان نیز با کسب ۴ امتیاز از ۹ بازی در جایگاه ششم جدول قرار دارد.

در حساس‌ترین بازی این هفته تیم مدافع عنوان قهرمانی شهید چمران لارستان در تهران با تیم تأسیسات دریایی دیدار می‌کند. تیم لارستانی که از سرمربی سابقه‌داری همچون نشمین شافعیان که سابقه هدایت تیم ملی را در کارنامه دارد بهره‌مند است و از طرفی بهترین بازیکنان لیگ ایران و اعضای تیم ملی را در اختیار دارد، می‌تواند با کسب پیروزی برابر حریف پایتخت‌نشین، علاوه بر صعود دوباره به صدر جدول، راه خود را تا حدی زیادی برای کسب قهرمانی طی کند.

تیم تأسیسات دریایی تهران که در فصل گذشته در ۲ بازی طعم شکست از این تیم لارستانی را چشیده است، تا پایان هفته دهم و به لطف یک بازی بیشتر با کسب ۱۶ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم شهید چمران لارستان با کسب ۱۴ امتیاز از ۸ بازی در رده دوم ایستاده است.

تیم هیأت هندبال اصفهان نیز در این هفته استراحت می‌کند.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین