پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 32
برای نخستین‌بار صورت گرفت

اجرای طرح «زنگ خرگوشی» در مدارس لارستان

طرح آشتی دانش‌آموزان با میوه‌ها و سبزیجات با عنوان «زنگ خرگوشی» برای نخستین‌بار در مدارس لارستان به اجرا درآمد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم…

طرح آشتی دانش‌آموزان با میوه‌ها و سبزیجات با عنوان «زنگ خرگوشی» برای نخستین‌بار در مدارس لارستان به اجرا درآمد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان، طرح «زنگ خرگوشی» به همت واحد بهبود تغذیه معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان و باهدف ترویج استفاده بیشتر از سبزیجات و میوه‌ها در برنامه‌هایی غذایی کودکان به ویژه گروه دانش‌آموزی برای یک هزار و ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان در دبستان‌های سما، آوازه، فرهنگیان دختر، آفرینش، کوشا شهر لار و مدرسه کامیابی خور برگزار شد.

در اجرای این طرح، کارشناس واحد سلامت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش، کارشناس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان حضور داشتند.

فضیلت افتخار مسوول واحد بهبود تغذیه دانشکده علوم پزشکی لارستان در حاشیه این مراسم ضمن تأکید بر مصرف بیشتر ویتامین A گفت: این ویتامین با مصرف سبزیجات و میوه‌ها به‌دست‌آمده و بدن را در برابر بسیاری از بیماری‌ها ازجمله سرماخوردگی ایمن می‌کند و به پیشگیری از فشارخون، چربی و بیماری‌های گوارشی ازجمله یبوست کمک می‌کند.

پس‌ازاین برنامه مقرر شد مسوولان مدارس ابتدایی ضمن همراهی با دانش‌آموزان، در هفته یک زنگ به نام زنگ خرگوشی در نظر بگیرند تا زمینه تشویق و ترغیب دانش‌آموزان جهت استفاده مستمر از میوه‌ها و سبزیجات فراهم شود.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۶:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین