پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۲ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7

جشن تکلیف 600 دانش آموز مدارس لار در همایش “فصل شکفتن”

همایش “فصل شکفتن” ویژه جشن تکلیف ۶۰۰ دانش آموز دختر ابتدایی در لار برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش…

همایش “فصل شکفتن” ویژه جشن تکلیف ۶۰۰ دانش آموز دختر ابتدایی در لار برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان در آیینی با شکوه در سومین روز از بهمن ماه و در سالروز ولادت سراسر نور حضرت زینب کبری سلام الله علیها مراسم جشن تکلیف ۶۰۰ دانش آموز دختر ابتدایی از ۱۷ مدرسه دخترانه شهر و حومه در حسینیه اعظم لار برگزار شد.

این مراسم با حضور حجت الاسلام موسوی امام جمعه لار، ، حجت الاسلام سید حسن آیت اللهی، نائب رییس شورای اسلامی شهر لار، سرپرست، معاونین و کارشناسان مدیریت آموزش و پرورش، مدیران و مربیان پرورشی مدارس، ۶۰۰ دانش آموز دختر ابتدایی، با پوشیدن لباس مقدس تکلیف ،بندگی خویش در پیشگاه الهی را جشن گرفتند.

دراین مراسم فولادی سرپرست آموزش و پرورش لارستان در سخنانی ، اهداف و روند برگزاری این همایش زیبا را تشریح و از همکاری صمیمانه بیت مرحوم آیت اللهی به جهت همکاری بیدریغ مادی و معنوی در برگزاری این جشن تقدیر نمود .

این جشن باشکوه با اجرای برنامه هایی شاد و متناسب با این همایش، توسط حجت الاسلام فلاح از قم به مدت دو ساعت به اجرا در آمد و دانش آموزان در روزی خاطره انگیز و پس از قرائت سوگندنامه ،نماز شکر را به جا آوردند.اجرای سرود همگانی ، مداحی به مناسبت میلاد حضرت زینب(س)،اهدای بسته های فرهنگی مذهبی وپذیرایی از دیگر برنامه های همایش فصل شکفتن بود.

گفتنی است این همایش هرسال با تلاش و همت حوزه معاونت پرورشی مدیریت آموزش و پرورش لارستان در راستای متمرکز و یکسان نمودن جشنهای عبادت که به صورت پراکنده در مدارس اجرا می شدند برگزار می شود.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۳:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین