سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۲ق.ظ
::آخرین مطلب 40 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

نگاه مسئولان باید در تقسیم بودجه کشوری نسبت به مناطق محروم تغییر کند

فعال دانشجویی لارستان گفت: باید اصلاحاتی صورت پذیرد تا نگاه مسئولان نسبت به تقسیم بودجه کشوری تغییر کند و در سازندگی مناطق محروم حمایت های کافی را داشته باشند. به…

فعال دانشجویی لارستان گفت: باید اصلاحاتی صورت پذیرد تا نگاه مسئولان نسبت به تقسیم بودجه کشوری تغییر کند و در سازندگی مناطق محروم حمایت های کافی را داشته باشند.
به گزارش میلادلارستان علی تقی زاده، فعال دانشجویی لارستان در گفت و گو با خبرگزاری دانشجو، در خصوص خدمت رسانی به مناطق محروم را نسبت به قبل از انقلاب با توجه به گذشت ۴ دهه از عمر انقلاب اسلامی بیان داشت: با وجود قرارگاه سازندگی و بسیج سازندگی خدمت رسانی به مناطق محروم رو به رشد می باشد اما با توجه به این که دولت اهمیت بیشتری به سرمایه داران نسبت به مردم دارد این مسئله را کند می کند.

وی نقش دانشجویان جهادگر در خدمت رسانی به مناطق محروم را زیاد دانست و گفت: خدمت رسانی به مناطق محروم توسط دانشجویان جهادگر در سرتاسر کشور بسیار دیده می شود بطوری که برخی جهادگران در راه خدمت رسانی به محرومان جان خود را از دست داده و به مقام شهادت نائل آمده اند.

تقی زاده در خصوص مطالبه خود به عنوان یک جهادگر از مسئولین در دهه چهارم انقلاب اسلامی اظهار داشت: باید اصلاحاتی صورت پذیرد تا نگاه مسئولین نسبت به تقسیم بودجه کشوری تغییر کند و در سازندگی مناطق محروم حمایت های کافی را داشته باشند.

این دانشجوی جهادگر با اشاره به آثار و برکات انقلاب اسلامی در مناطق محروم گفت: به برکت انقلاب اسلامی مناطق محروم نسبت به قبل از انقلاب کمتر شده و این انقلاب برای قشر مستضعف نیز برکات فراوانی داشته ولی با وجود مسئولینی که دغدغه مند نیستند رشد آن کم است.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۶:۵۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین