جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۲ق.ظ
::آخرین مطلب 11 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
مسئول کمیته فرهنگی ستاد گرامیداشت دهه فجر در لارستان خبر داد

اجرای 87 برنامه فرهنگی دهه فجر در لارستان

مسئول کمیته فرهنگی ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر در لارستان از اجرای ۸۷ برنامه در موضوعات مختلف با محوریت فرهنگی و هنری توسط ادارات عضو در این کمیته خبر داد….

مسئول کمیته فرهنگی ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر در لارستان از اجرای ۸۷ برنامه در موضوعات مختلف با محوریت فرهنگی و هنری توسط ادارات عضو در این کمیته خبر داد.

سیدعلی‌اصغر رفعت حقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان با گرامیداشت یوم‌الله دهه مبارک فجر، اظهار داشت: دهه فجر یادآور بصیرت بالای مردم غیور ایران در تاریخ درخشان کشور ایران اسلامی است.

وی با تأکید بر القاء و انتقال عظمت انقلاب اسلامی و شناساندن برکات آن برای نسل‌های جدید، افزود: آنچه امروز ایران اسلامی را به عنوان کشوری مستقل و قدرتمند در سطح دنیا تبدیل کرده است، هدایت‌های تأثیرگذار رهبر معظم انقلاب با پشتوانه مردم وفادار به اسلام و انقلاب است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان تصریح کرد: ارگان‌ها و نهادهای فرهنگی همچون سازمان تبلیغات انقلاب اسلامی، اوقاف و امور خیریه، امور کتابخانه‌ها، دانشگاه‌ها، کانون فرهنگی هنری مساجد در زمره کمیته فرهنگی ستاد گرامیداشت یوم‌الله دهه مبارک فجر قرار دارند.

این مسئول بابیان اینکه بنا به اعلام و پیشنهاد ادارات عضو در کمیته فرهنگی ستاد گرامیداشت دهه فجر در لارستان ۸۷ برنامه در موضوعات مختلف با محوریت فرهنگی و هنری اجرا خواهد شد، ادامه داد: ۲۰ برنامه پیشنهادشده توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اجر خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای تئاترهای شاد و بانشاط در ایام دهه مبارک فجر به شکل هر سال در سطح لارستان خبر داد و عنوان کرد: امسال به دلیل مقارن شدن این ایام به شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، ۲ اجرا پیش از آغاز دهه فجر و ۲ اجرای نمایش پس از اتمام ایام فاطمیه(س) به نمایش درخواهد آمد.

رفعت حقیقی همچنین برپایی ۲ نمایشگاه کتاب عمومی و تخصصی، برگزاری نشست‌های فرهنگی، اجرای عامیانه تئاتر خیابانی از دیگر برنامه‌های این ایام در دهه فجر امسال خواهد بود.

وی درباره سایر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده از سوی سایر ادارات عضو در کمیته فرهنگی شهرستان لارستان، گفت: برپایی نمایشگاه‌های مختلف با موضوع انقلاب، مسابقات کتاب‌خوانی، جشن بادکنک‌ها ویژه کودکان، نقد و بررسی کتب با موضوع انقلاب اسلامی، قصه‌گویی و نمایش عروسکی ویژه کودکان، نقاشی کودکانه، مسابقات روزنامه دیواری، دیدار با جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری جشن‌های مختلف، ویژه‌برنامه‌های بازی‌های محلی، غبارروبی قبور مطهر شهدا، شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، خاطره گویی و ده‌ها برنامه جانبی دیگر خواهد بود.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۳:۳۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین