شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

 انجمن های فرهنگی و هنری و اعضای شورای شهر لار دور یک میز نشستند

 انجمن های فرهنگی و هنری لار و اعضای شورای شهر دور یک میز نشستند. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان نشست صمیمانه…

 انجمن های فرهنگی و هنری لار و اعضای شورای شهر دور یک میز نشستند. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان نشست صمیمانه جمعی از روسای انجمن های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر لار در محل دفتر انجمن نمایش برگزار گردید. در این جلسه که به ابتکار اداره ارشاد اسلامی برگزار شد ، اشکان عسکری (رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر) به همراه میرپور ، جهاندیده و زارع معاونت فرهنگی شهرداری حضور داشتند که با نمایندگان هنرمندان به بحث و تبادل نظر پرداختند .

در ابتدای این نشست ؛ سید علی اصغر رفعت حقیقی ضمن بر شمردن نکات مثبت تعاملات بین هنرمندان و مدیران شهری ؛ به تشریح اهداف این نشست پرداخت. وی این جلسه را دست آورد گفت و گوهای به عمل آمده با شورای اسلامی شهر لار دانست و افزود : تصمیم شورا در واگذاری امور هنری شهر به خود هنرمندان و اهمیت به نظرات و ایده های آنان نقطه عطفی در این دوره خواهد بود که امید واریم با همکاری همه مسولان شهری به بهترین شکل محقق شود. در ادامه این جلسه هریک از حاضران به نمایندگی از انجمن های فعال شهرستان به ارایه نطرات و دیدگاه ها ی خود پرداختند .

پس از آن اشکان عسکری رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر لار نیز با بیان درک حساسیت موضوع فرهنگ و هنر ،از تشکیل شورای ۵نفره شامل نمایندگان هنرمندان شهرستان خبر داد.به گفته عسکری این شورا تمام فعالیت ها ،درخواست ها و ایده های موثر هنری شهر را رصد خواهند کرد و درباره نحوه تخصیص کمک به این گروه ها تصمیم خواهند گرفت.در پایان این جلسه هنرمندان حاضر تشکیل این شورا را گامی موثر در بالندگی هنرمندان و جهت دار شدن فعالیت ها دانستند و خواستار عملیاتی کردن هرچه سریعتر این مصوبه شدند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۸:۱۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین