سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی:

اندر احوال آنان که به سخنان رهبر بی اعتنایی می کنند….

سي و نهمين دهه فجر انقاب اسامي آغازگر بيداري، تحرك، تاش و معنويت بود و براساس آنچه بيگانگان بيان كردند رهبر عظيم الشأن آن، شرق را حيران كرد، غرب را…

سي و نهمين دهه فجر انقاب اسامي آغازگر بيداري، تحرك، تاش و معنويت بود و براساس آنچه بيگانگان بيان كردند رهبر عظيم الشأن آن، شرق را حيران كرد، غرب را به لرزه انداخت، عرب را در تنگنا قرار داد و افكار همه جهانيان را به خود مشغول ساخت و خوشبختانه پس لرزه هاي آن، تفاله هاي ارتجاع را جمع و مقاومت را در خاورميانه توسعه داده است.

اگر به آغاز پيروزي انقلاب برگرديم و اطراف خود را نظاره كنيم و به مشاهده سال جاري نيز بنشينيم به نتيجه آنچه بيان شد خواهيد رسيد كه بنا به فرموده مقام معظم رهبري، ايران اسلامي به حول و قوه الهي در سال ۵۷ استكبار را از كشور و در سال ۹۶ آن را از منطقه بيرون راند.

اما نكته اي كه نبايد از نظر دور داشت اين كه اين انقلاب كه انقلاب مستضعفين عليه مستكبرين نام گرفت بسترش، ساده زيستي، رسيدگي به مستمندان، رفع گرفتاريهاي جامعه، خدمتگزاري به همه، ولي نعمت دانستن مردم و ممانعت از خود بزرگ بيني، نفي اشرافيگري و اسراف، ايجاد تعالي و توسعه اجتماعي، اتكاء به خداوند و رهايي از بيگانگان بوده و بايد باشد. بديهي است روابط با كشورها و مراودات اقتصادي، فرهنگي و اجتماعي جزء اصول لاينفك جمهوري اسامي بوده اما اين به معني مطيع آنان شدن و در پازل آنان بازي كردن نيست.

متأسفانه ملاحظه ميشود كه برخي در داخل کشور در پي تغيير مسير برآمده و خلاف انديشه امام خميني و مقام معظم رهبري مشي مينمايند و با تجميع مال و ثروت و خود بزرگ بيني، ولي نعمتان انقلاب را رها نموده و در عمل به سخنان رهبر هم بي اعتنا ميشوند و بعضاً به پاسخگويي انحرافي نيز مبادرت مينمايند. هر چند در گفتار از سخنان آن حضرت بهره ميبرند.

طبيعي است مردم، انقلابِ خود را كه به رهبري امام خميني تحقق يافته با جان و دل پاس ميدارند و اجازه شيطنت و رفتار ناهنجار را به كسي نخواهند داد اما شايسته نيست برخي بنام انقلاب و اسلام بخواهند مسير انقلاب و اسلام را عوض كنند و خواسته هاي دشمنان را محقق سازند و انقلابي كه با شهادت بهترين فرزندان ايران اسلامي به نتيجه رسيده با سهل انگاري و عدم توجه به عمق اين راه طي شده عزت و كرامت و بزرگي جامعه را زير سوال ببرند و براي دشمنان ميدان خوش رقصي فراهم نموده و به دوستان بي اعتنا باشند و بدانند كه ملت سلحشور ايران اسامي اجازه چنين بازيها را نخواهند داد.

در پايان، اين پيروزي را به مردم قهرمان ايران اسلامي و امت شهيدپرور اسلام تبريك گفته، كرامت و عظمت جامعه، طول عمر باعزت براي مقام معظم رهبري و تحقق اهداف همه جانبه انقاب اسلامي را از خداوند بزرگ خواهانيم.

سردبیر

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۷:۳۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین