شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۵ق.ظ
::آخرین مطلب 13 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

افتتاح بیش از 4 میلیارد تومان طرح های عمرانی در بخش اوز لارستان

چند طرح عمرانی با اعتباری افزون بر ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در بخش اوز لارستان افتتاح و به بهره برداری شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

چند طرح عمرانی با اعتباری افزون بر ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در بخش اوز لارستان افتتاح و به بهره برداری شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی،  چند طرح ورزشی، تولیدی و درمانی با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، مسعود راسخی معاون سیاسی فرمانداری، محمد حسین آتش فراز بخشدار، شهردار واعضاء شورای اسلامی شهراوز،ائمه جمعه و جماعات، تعدادی از مسئولین ادارات شهرستان و قشرهای مختلف مردم ، با اعتباری افزون بر ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در بخش اوز لارستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

این طرح ها شامل افتتاح شرکت کارتن سازی مادر در شهر اوز در زمینی به مساحت ۷۰۰ متر مربع با زیربنای ۵۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان و اشتغال زایی برای ۱۰ نفر، سالن ورزشی فردوس شهرک توحید در زمینی به مساحت ۴۰۰۰ متر مربع با زیربنای ۱۳۲۰ متر مربع با ظرفیت ۷۰۰ نفر با اعتبار یک میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان توسط خیرین محلی و خانه بهداشت روستای قلات با زیربنای ۱۰۰ متر مربع با مبلغی بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان بود.

زمین چمن ورزشی قلات در زمینی به مساحت ۲۲۰۰ متر مربع با اعتباری افزون بر ۱۷۰ میلیون تومان توسط خیر محلی، خانه بهداشت روستای گلار با زیربنای ۱۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان ، افزایش قدرت و احداث ۵ دستگاه ترانس رفع افت ولتاژ برق در ۵ روستای این منطقه و روشنایی معابر شهر اوز با اعتبار ۵۷۱ میلیون تومان  و پروژه های مخابراتی با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان  نیز از دیگر طرح های افتتاح شده این بخش به شمار می روند.

در ادامه همچنین سامانه دیجیتال ایستگاه تلویزیونی روستای کوره نیز به بهره برداری رسید.

 برای ایجاد وراه اندازی این سامانه بالغ بر۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

  باراه اندازی سامانه تلویزیونی دیجیتال در کوره، مردم این منطقه و روستاهای اطراف، از این پس ۲۰ شبکه تلویزیونی و۱۶ شبکه رادیویی را با کیفیت بسیارخوب دریافت می کنند.

فرماندار ویژه لارستان در این مراسم با بیان اینکه رسانه بيشترين تاثير گذاري را بر افکار مردم دارد ؛افزود: گسترش پوشش سامانه دیجیتال بهترین روش برای مقابله با هجمه رسانه ای ماهواره های دشمن است.

حسنی راه اندازی سامانه دیجیتال تلویزیونی در منطقه ی کوره را اقدامی ارزشمندتوصیف کرد و این مهم را  حاصل تلاش وتوجه مسئولین شهرستان، نماینده مردم و رسانه ملی به مردم منطقه در راه اندازی شبکه های متنوع رادیویی وتلویزیونی دانست.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۶:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین