چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۳ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
در 9 ماهه نخست امسال صورت گرفت

40 هزار تماس تلفنی با مرکز اورژانس لارستان+سایر آمار

رئیس مرکز اورژانس لارستان، گفت: در مجموع طی ۹ ماهه نخست امسال بیش از ۴۰ هزار تماس تلفنی با مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی لارستان صورت گرفته که در پی…

رئیس مرکز اورژانس لارستان، گفت: در مجموع طی ۹ ماهه نخست امسال بیش از ۴۰ هزار تماس تلفنی با مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی لارستان صورت گرفته که در پی آن منجر به انجام ۷ هزار و ۵۴۲ مأموریت با ۷ هزار و ۲۳۶ مصدوم شده است.

مسعود حاجی رجبی در گفت و گو با میلاد لارستان با گرامیداشت دهه مبارک فجر، اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی باعث دگرگونی در معادلات سیاسی و اجتماعی دنیا شد.

وی با اشاره آماری به اقدامات انجام‌شده در مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی لارستان در ۹ ماهه نخست امسال، افزود: در مجموع طی این مدت بیش از ۴۰ هزار تماس تلفنی با این مرکز صورت گرفته که در پی آن منجر به انجام ۷ هزار و ۵۴۲ مأموریت با ۷ هزار و ۲۳۶ مصدوم اعزامی و سرپایی به همراه داشته است.

رئیس مرکز اورژانس لارستان تصریح کرد: در ۹ ماهه نخست سال جاری، به تفکیک ۲ هزار و ۳۰ مأموریت در حوزه شهری، یک هزار و ۳۸۱ مأموریت در حوزه جاده‌ای، ۸۷ مأموریت در حوزه هوایی به وسیله بالگرد و یک هزار و ۱۴۳ مأموریت درزمینهٔ تصادفات انجام‌شده است.

حاجی رجبی بابیان اینکه درزمینهٔ امدادرسانی غیر تصادفی ۲ هزار و ۹۲۹ مأموریت شهری و ۳ هزار و ۴۷۰ مأموریت جاده‌ای توسط تلاشگران این عرصه انجام‌شده است، بیان کرد: درزمینهٔ امدادرسانی حوادث ناشی از تصادفات ۵۶۱ مأموریت جاده‌ای و ۵۸۲ مأموریت حادثه شهری انجام‌شده است.

وی با اشاره به اینکه طی این مدت ۲۶ نفر در حوادث ترافیکی جان خود را از دست داده‌اند، اضافه کرد: خدمات‌رسانی به بیماران مشکلات تنفسی و قلبی ۹۷۵ مورد، مسمومیت با گاز «CO2» ۶ مورد، زنان و زایمان ۶۰ مورد، سقوط از ارتفاع و سطح هم‌تراز ۲۶۰ مورد، سکته مغزی ۴۶ مورد و غیره انجام‌شده است.

 

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “40 هزار تماس تلفنی با مرکز اورژانس لارستان+سایر آمار”

  1. محسن لار گفت:

    خداقوت

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین