پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

طرح پنل خورشیدی تولید برق در لارستان به بهره برداری رسید

طرح پنل خورشیدی تولید برق در لارستان به بهره برداری رسید طرح پنل خورشیدی خانگی پنل پنج کیلوواتی یکی از مددجویان شهرستان لارستان به بهره برداری رسید. به گزارش میلادلارستان به…

طرح پنل خورشیدی تولید برق در لارستان به بهره برداری رسید طرح پنل خورشیدی خانگی پنل پنج کیلوواتی یکی از مددجویان شهرستان لارستان به بهره برداری رسید.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ همزمان با دهه فجر با حضور جلیل حسنی فرماندار ویژه لارستان و جمعی از مسئولین طرح پنل خورشیدی خانگی پنل پنج کیلوواتی یکی از مددجویان لارستان به بهره برداری رسید.

در این مراسم هوشنگ دلاور مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان گفت: طرحهای خورشیدی یکی از طرحهایی که از پارسال  بمنظور توانمند سازی مدد جویان این نهاد اغا ز شده است. وی با بیان اینکه کمیته امداد حضرت امام(ره) منابع خوبی برای توانمند سازی خانواده های زیرپوشش کمیته امداد  اختصاص داده تصریح کرد: پنل خورشیدی خانگی با ظرفیت ۵ کیلووات با اولویت زنان سرپرست خانوار که برای آنان  ساخته و درآمد ان هم با فروش تضمینی برق به شرکت توزیع برق، درامدی ماهیانه وارد سبد خانوار می شود.

دلاور ادامه داد: این پنل ها از تسهیلات  بدون بهره کمیته امداد ایجاد شده است.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۹:۴۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین