جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

لارستان مرکز مبادلات منطقه‌ای جنوب کشور شود

نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی گفت: این شهرستان باید به مرکز مبادلات منطقه‌ای جنوب کشور تبدیل شود. به گزارش میلاد لارستان جمشید جعفرپور پیش از ظهر امروز در…

نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی گفت: این شهرستان باید به مرکز مبادلات منطقه‌ای جنوب کشور تبدیل شود.

به گزارش میلاد لارستان جمشید جعفرپور پیش از ظهر امروز در آئین بهره‌برداری از پروژه ساختمان جدید اداره گمرک لارستان با تبریک گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: وقتی کسی به چهل سالگی می رسد یعنی به کمال و پختگی رسیده و این وظیفه ماست که انقلابی که از عمر آن ۴۰ سال گذشته است ببینیم در چه مرحله ای قرار دارد.

وی با ابراز خرسندی از ظرفیت ایجاد شده در گمرک لارستان، افزود: توقع می رود تمام مسئولین لارستان روال صادرات را در شهرستان به آمار خوبی برسانند.

نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ادارات مختلفی از جمله فرودگاه، استاندارد و پست و غیره به این نهاد مرتبط هستند که باید با کمک فرمانداری تلاش خود را انجام دهند تا لارستان را به مرکز مبادلات منطقه ای جنوب کشور تبدیل کنند، تصریح کرد: از آنجا که توسعه صادرات غیرنفتی در دستور کار کشور است و مرکز این صادرات غیرنفتی گمرک است این اتفاق نشان از نقش حساس آن در امور کشوری است.

جعفرپور ادامه داد: وظیفه ملی و میهنی همه مسئولان آن است که در زمینه رفع موانع در زمینه صادرات قدم بردارند.

وی با بیان اینکه در دیدارهایی که با مسئولین کشوری داشته ایم در زمینه خانه های سازمانی قول همکاری و حل این مشکل گرفته شده است، ابراز امیدواری کرد این اتفاق مهم به نفع گمرک و لارستان رخ دهد.

جعفرپور اضافه کرد: امید می رود طی سال آینده شاهد رشد گمرک لارستان بوده تا بتوان سایر رویه ها و خدمات گمرک را در این شهرستان برقرار کرد.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۳:۴۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین