پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

هفته اول مهر ماه 1383 -شماره 346(انقلاب اسلامى و شهداى زنده)

فرا رسيدن سوم و چهارم و پنجم شعبان و ايام‏ اله با سعادت ميلاد حضرت سيدالشهدا، ابوالفضل و حضرت سيدالساجدين امام زين ‏العابدين بر مسلمين جهان بويژه پيروان آن بزرگواران…

فرا رسيدن سوم و چهارم و پنجم شعبان و ايام‏ اله با سعادت ميلاد حضرت سيدالشهدا، ابوالفضل و حضرت سيدالساجدين امام زين ‏العابدين بر مسلمين جهان بويژه پيروان آن بزرگواران مبارك باد.
 در اينجا مناسب است تقارن روز ميلاد حضرت امام حسين(ع)با روز پاسدار و روز ولادت حضرت ابوالفضل‏ العباس(ع) با روز جانباز و ولادت امام سجاد(ع) با آغاز هفته دفاع مقدس بر پاسداران سرافراز ميهن اسلامى و شهداى زنده انقلاب اسلامى و جانبازان عزيز و خانواده معظم شهداى گرانقدر تبريك و تهنيت عرض نموده، از خداوند تعالى براى همه عزيزان سربلندى و سعادت و موفقيت و خدمت صادقانه به جامعه اسلامى مسئلت نماييم.
 در تقويم ساليانه مملكت، روزها و هفته ‏ها به نامهاى مختلف ناميده شده است اين ايام خود يادآور سرافرازيها، شهامت‏ها، شجاعت‏ها، سختى‏ها، خوشى‏ها و غم‏ها و فراز و نشيب‏هاى متفاوت بوده است كه بايد با بيدارى و هوشيارى به تقويت نقاط قوت و امحاى نقطه ضعف همت گماشت.
 يكى از اين روزها سوم ماه مبارك شعبان روز پاسدار است كه به مناسبت ميلاد باسعادت پاسدار عظيم‏الشأن عالم اسلام حضرت سيدالشهدا(ع) بدين اسم ناميده شده است و اين تناسب مسئوليت پاسداران عزيز ما را در صحنه عمل چند برابر مى‏نمايد زيرا اين عزيزان بايد چنان گام بردارند كه اسباب رضايت خداى رحمان و سرور شهيدان حضرت حسين‏ بن على (ع) را فراهم آورند.
 ميلاد جوانمرد و جانباز دشت خون حضرت ابوالفضل‏ العباس(ع) با روز جانباز كاملاً متناسب است و همين امر ضرورت شناخت صحيح از خود گذشتگى‏ هاى پرچمدار كربلا را افزون مى‏نمايد و به جانبازان عزيز ما درس وفادارى و شجاعت و تبعيت از امامت و ولايت را مى‏دهد. به اميد اينكه بتوانيم حضرت حسين‏بن على(ع) و برادر جانبازش حضرت ابوالفضل‏ العباس را الگوى زندگى خويش قرار دهيم و در مشكلات زندگى خود را تسليم خالق يزدان نماييم. 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۵:۵۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین