سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۳ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

دو قولی که رئیس هلال احمر کشور در لارستان داد…

رئیس جمعیت هلال احمر در آیین افتتاح پایگاه چهار برکه قول داد  تا قبل از شروع طرح امداد و نجات نوروزی به پایگاه امداد و نجات بین شهری چهاربرکه لارستان…

رئیس جمعیت هلال احمر در آیین افتتاح پایگاه چهار برکه قول داد  تا قبل از شروع طرح امداد و نجات نوروزی به پایگاه امداد و نجات بین شهری چهاربرکه لارستان  یک آمبولانس اضافه گردد. وی همچنین اظهار داشت: پیگیری برای تامین اعتبار ساخت ساختمان اداری و انبار اقلام در این شهرستان در حال انجام است.

علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر کشور که روز گذشته برای افتتاح پایگاه امداد و نجات چهاربرکه به لارستان سفر کرده بود، در سخنانی با بیان اینکه اینکه ۵۳۱ پایگاه امدادی در سراسر کشور داریم، اضافه کرد: بر اساس برآورد‌های صورت گرفته به هزار و ۲۰۰ پایگاه امدادی جاده ای، دریایی و هوایی نیازمند هستیم. وی اضافه کرد: یکی از وظایف مهم هلال احمر امداد و نجات است، کشور ما حوادث تلخی را تجربه کرده است که یکی از این تجربه‌های تلخ زلزله سال ۱۳۳۹ در منطقه لارستان بوده است.

به گزارش میلادلارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران،  رئیس جمعیت هلال احمر کشور بر ضرورت تقویت امداد و نجات در بخش‌های مختلف کشور تاکید کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه کشور ما همیشه در معرض حوادث قرار دارد آمادگی خود را در بالاترین سطح ممکن حفظ کنیم. وی تصریح کرد: با توجه به این واقعیت که کشور ما همواره با حوادثی از جمله زلزله، سیل، برف و کولاک درگیر بوده و به همین دلیل باید با آمادگی کامل توان پاسخگویی به این حوادث را داشته باشیم.

پیوندی با اشاره به پرتردد بودن جاده‌های شهرستان لارستان افزود: پایگاه امداد و نجات بین شهری چهاربرکه لارستان نیاز این منطقه بوده است.

وی بیان کرد: تصادفات جاده‌ای که از آن به مرگ خاموش یاد می‌شود هر سال باعث جان باختن هموطنان می‌شود که ایجاد چنین پایگاهی می‌تواند پاسخگویی در این حوادث را تسهیل کند.  پیوندی اظهار کرد: هلال احمر از درون مردم است و ما دست خود را به سوی مردم و خیرین دراز می‌کنیم چرا که جمعیت هلال احمر یک نهاد اداری و تشکیلاتی و رسمی نیست بلکه یک سازمان مردم نهاد است، یک حرکت داوطلبانه که از درون مردم شکل گرفته است.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور با تاکید بر اینکه تمام دستگاه و مردم باید هلال احمر را در امر پاسخگویی به حوادث یاری کنند، گفت: پایگاه امداد و نجات بین شهری چهاربرکه لارستان نمونه‌ای از همراهی یک خیر، دستگاهی اداری استان و جمعیت هلال احمر است. وی با اشاره به اضافه شدن یک آمبولانس تا قبل از شروع طرح امداد و نجات نوروزی به پایگاه امداد و نجات بین شهری چهاربرکه لارستان ادامه داد: پیگیری برای تامین اعتبار ساخت ساختمان اداری و انبار اقلام در این شهرستان در حال انجام است.

پایگاه امداد و نجات بین شهری چهاربرکه لارستان دارای مساحت ۵ هزار متر مربع و با کمک خیرین شهرستان لارستان و جمعیت هلال احمر ساخته شده است.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۷:۳۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین