شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۰ق.ظ
::آخرین مطلب 27 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 8
مدیرکل فرودگاه بین‌المللی لارستان:

ساخت‌وسازهای اطراف فرودگاه لارستان توسعه آن را با مشکل مواجه می‌کند

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی لارستان بابیان اینکه برای توسعه باند و سطوح پروازی، توسعه ترمینال، محوطه‌سازی و پارکینگ خودرو نیاز به تملک اراضی است، گفت: ساخت‌وسازهای اطراف فرودگاه لارستان توسعه آن…

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی لارستان بابیان اینکه برای توسعه باند و سطوح پروازی، توسعه ترمینال، محوطه‌سازی و پارکینگ خودرو نیاز به تملک اراضی است، گفت: ساخت‌وسازهای اطراف فرودگاه لارستان توسعه آن را با مشکل مواجه می‌کند.

 امین‌الله صولتی  در مصاحبه با میلادلارستان درباره مشکلات و موانع توسعه فرودگاه لارستان در آینده به جهت انجام ساخت‌وسازهایی که روستای «براک» در حاشیه این فرودگاه در حال انجام است، اظهار داشت: از زمان حضورم در لارستان  این مورد یکی از دغدغه‌های جدی بنده بوده و این موضوع را قطعاً پیگیری می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه اطراف فرودگاه لارستان به وسیله «فنس‌های فلزی» مرزبندی شده است، افزود: حق دخل و تصرف در بیرون از محدوده را نداریم اما با هماهنگی که با شهرداری لار داریم برای ساخت منازل اطراف فرودگاه استعلاماتی از ما گرفته می‌شود و درنتیجه در خصوص نشست‌وبرخاست پروازها با مشکلی روبرو نمی‌شویم. مدیرکل فرودگاه بین‌المللی لارستان با ابراز نگرانی نسبت به اینکه اگر  بخواهیم محدوده فرودگاه لارستان را توسعه دهیم، با مشکل روبرو خواهیم شد، تصریح کرد: با توجه به ساخت‌وسازها و بلوارهایی که در اطراف فرودگاه وجود دارد، باعث شده تا از هر طرف که بخواهیم توسعه فرودگاهی پیدا کنیم با مشکل روبرو شویم.

این مسوول بابیان اینکه برای توسعه باند فرودگاه لارستان نیازمند کمک و همراهی سایر مسوولان هستیم، ادامه داد: برای توسعه باند و سطوح پروازی، توسعه ترمینال، محوطه‌سازی و پارکینگ خودرو نیاز به تملک اراضی یک کیلومتر در طول و ۵۰۰ متر در عرض است.

صولتی اضافه کرد: برای سطوح پروازی، محوطه پارکینگ خودرو، حضور هواپیماهای غول‌پیکر، پروازهای جدید و روان‌سازی ترافیک خودروها در چشم‌اندازهای توسعه ۵ ساله و ۲۰ ساله فرودگاه لارستان دیده‌شده که این مهم در صورت واگذاری اراضی محقق می‌شود.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۷:۴۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین