شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۲ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 9

انجام 111 مأموریت توسط بالگرد اورژانس لارستان در یکسال

١١١ماموریت پایگاه اورژانس هوایی شهید قائدی لارستان، ره آورد تلاش تکنسین های پرتلاش این مرکز در سالروز یکسالگی پایگاه هوایی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی لارستان شد. به گزارش…

١١١ماموریت پایگاه اورژانس هوایی شهید قائدی لارستان، ره آورد تلاش تکنسین های پرتلاش این مرکز در سالروز یکسالگی پایگاه هوایی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی لارستان شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی لارستان، در سی اُمین روز از بهمن ماه سال ٩۵ اورژانس هوایی لارستان علیرغم مشکلات فراوان با پیگیری های مصرانه و همت مسئولین وقت مجموعه ی علوم پزشکی و مسئولین سطح شهرستان، توسط وزیر بهداشت و درمان کشور افتتاح شد .

این بخش از مرکز اورژانس ١١۵ با هدف کاهش زمان امدادرسانی به همشهریان در حوادث و اتفاقات ، در دو حوزه پیش بیمارستانی و بین بیمارستانی راه اندازی شد.
به همین مناسبت، مسعودحاجی رجبی، رئیس مرکز ١١۵ لارستان با اشاره به اینکه این پایگاه اورژانس هوایی که مزین به نام اولین شهید این دانشکده، شهید حسن قائدی نامگذاری شده است،گفت: با انجام ١١١ ماموریت روند امدادرسانی و خدمات رسانی به بیماران را در جنوب کشور تسریع کرده و زمان امدادرسانی ها را به حداقل ممکن رسانده است.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین