شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۶ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

عکس:بازگشت غرورآفرین تیم شهیدچمران لارستان از مسابقات آسیایی

بازیکنان تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان که توانست در مسابقات هندبال بانوان غرب آسیا برای نخستین بار برای ایران به مقام قهرمانی دست یابد، به ایران بازگشتند. به گزارش…

بازیکنان تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان که توانست در مسابقات هندبال بانوان غرب آسیا برای نخستین بار برای ایران به مقام قهرمانی دست یابد، به ایران بازگشتند.

به گزارش میلاد لارستان، ظهر امروز و در میان استقبال گرم و پرشور مسئولان و جمع زیاد شهروندان بازیکنان و کادر فنی تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان که توانست برای نخستین بار در تاریخ هندبال ایران به عنوان قهرمانی غرب آسیا دست یابد، از طریق فرودگاه بین‌المللی آیت‌اللهی(ره) شهر لار، وارد کشورمان شدند.

تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان که به عنوان نماینده ایران در مسابقات غرب آسیا شرکت کرده بود، توانست بااقتدار و بافاصله امتیاز زیاد، تمام حریفان خود را شکست دهد و با کسب عنوان قهرمانی، پرچم خوش‌رنگ کشورمان را بالاتر از سایر کشورها به اهتزاز درآورد.

مسابقات هندبال زنان کشورهای غرب آسیا به میزبانی کشور اردن از ۲۶ بهمن‌ماه تا ۲ اسفندماه با حضور ۶ تیم از کشورهای سوریه، قطر، لبنان، عراق، اردن و ایران(شهید چمران لارستان) برگزار شد.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲:۳۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین