یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 36 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

کیفیت مسابقات هندبال بانوان غرب آسیا بالا بود/ تمایل به تمدید قرارداد با تیم لارستان دارم

سرمربی تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان درباره کیفیت مسابقات غرب آسیا گفت: سطح بازی‌ها بالا بود و همه تیم‌ها خوب ظاهر شدند. به گزارش میلاد لارستان، نشمین شافعیان بعدازظهرامروز…

سرمربی تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان درباره کیفیت مسابقات غرب آسیا گفت: سطح بازی‌ها بالا بود و همه تیم‌ها خوب ظاهر شدند.

به گزارش میلاد لارستان، نشمین شافعیان بعدازظهرامروز پس از کسب عنوان قهرمانی در مسابقات هندبال بانوان غرب آسیا که برای نخستین بار در تاریخ هندبال زنان ایران رقم خورد، به همراه بازیکنانش از طریق فرودگاه بین‌المللی لارستان وارد شهر این شهر شدند.

وی در بدو ورود به فرودگاه لار در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی از کسب این عنوان بسیار مهم، اظهار داشت: بازیکنان ما از شرایط جسمانی بسیار خوبی برخوردارند و همین باعث در این مسابقات نمایش خوبی را از خود به نمایش بگذارند.

وی با تقدیر از مدیرعامل و حامی تیم شهید چمران لارستان به جهت حمایت‌ها و اعزام این تیم به مسابقات غرب آسیا، افزود: خوشبختانه وضعیت میزبانی کشور اردن بسیار مناسب و راضی‌کننده بود.

سرمربی تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان درباره کیفیت این دوره از مسابقات عنوان کرد: سطح بازی‌ها بالا بود و همه تیم‌ها خوب ظاهر شدند.

شافعیان با ابراز خرسندی از شرایط میزبانی کشور اردن و فراهم بودن امکانات لازم، تصریح کرد: قرارداد کاری بنده تا آخر این فصل بوده و فعلاً صحبتی برای ادامه همکاری نشده است اما با توجه همکاری و حمایت موئولان باشگاه مایل به ادامه همکاری با این تیم هستم.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۵:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین