شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

73 مبلغ در شهرها و روستاهای لارستان

میلاد لارستان: رئیس اداره تبلیغات اسلامی لارستان، گفت: در ماه محرم امسال ۷۳ مبلغ خواهر و برادر برای تبلیغ در شهرها و روستاهای لارستان به این شهرستان عزیمت کرده‌اند. به…

خبرگزاری فارس: فعالیت دسته‌های عزاداری بدون مجوز در لارستانمیلاد لارستان: رئیس اداره تبلیغات اسلامی لارستان، گفت: در ماه محرم امسال ۷۳ مبلغ خواهر و برادر برای تبلیغ در شهرها و روستاهای لارستان به این شهرستان عزیمت کرده‌اند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سید علی ولایتی‌نسب عصر امروز در یک نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اینکه محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر است، اظهار داشت: حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران باوفایش با فدا کردن تمام دارایی‌های خود در راه خدا، باعث حفظ و ترویج دین مبین اسلام شدند.

وی با ابراز تأسف از اینکه در برخی از هیت‌های عزاداری از سخنرانان کم‌تجربه استفاده شده است، افزود: امسال ۷۳ مبلغ خواهر و برادر برای تبلیغ در شهرها و روستاهای لارستان به این شهرستان عزیمت کرده‌اند که همگی آنان سطح ۳ و ۴ حوزوی را گذرانده‌اند و فاضل و عالم هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لارستان با بیان اینکه تعداد بسیاری هیئت بدون مجوز در این شهرستان فعالیت می‌کنند که مورد تأیید نیستند، تصریح کرد: پیش از ماه محرم صورت هیئت‌های مجوزدار به نیروی انتظامی ارسال می‌‌شود و وظیفه تذکر و جمع‌آوری دسته‌های بدون مجوز با نیروی انتظامی است.

وی با اشاره به اینکه براساس قانون، هیئت‌های مذهبی تا ساعت ۱۲ شب مجاز به عزاداری هستند، خاطرنشان کرد: بنا به سنت دیرینه عزاداران لارستان و همچنین مصوبه شورای هیئت‌های مذهبی این شهرستان، عزاداری‌ها تا پاسی از شب در شهر لار ادامه دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لارستان با تشکر از نیروی انتظامی در همکاری با دسته‌های عزاداری، افزود: با توجه به تأکید مراجع در عدم مردم‌آزاری، هیئت‌ها نیز باید صدای بلندگوها را کم کنند.

وی بابیان اینکه در صورت هرگونه مزاحمت و شکایت نسبت به هیئت‌ها، به این سازمان مراجعه کنند تا به شکایت آن‌ها رسیدگی شود.

ولایتی‌نسب در پایان با درخواست از برخی هیئت‌های بدون مجوز در لار، گفت: این هیئت‌ها باید برای اخذ مجوزهای لازم به اداره تبلیغات اسلامی لارستان مراجعه کنند.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۴:۴۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین