پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۹ق.ظ
::آخرین مطلب 39 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

مقاله دبیر لارستانی برگزیده همایش ملی آموزش و پرورش

 مقاله دبیر لاری در اولین همایش ملی “فرصت ها و چالش های اقدام پژوهی در آموزش و پرورش” به عنوان یکی از مقاله های برتر پذیرفته شد. به گزارش میلادلارستان …

 مقاله دبیر لاری در اولین همایش ملی “فرصت ها و چالش های اقدام پژوهی در آموزش و پرورش” به عنوان یکی از مقاله های برتر پذیرفته شد. به گزارش میلادلارستان  مقاله ” نقش اقدام پژوهی در ارتقای فرهنگ شهروندی دانش آموزان در آموزش و پرورش لارستان”  که به قلم پژوهشگر خانم “محبوبه وحیدیان_ کارشناس ارشد زبان و ادبیات فارسی “* نوشته شده  از بین صدها مقاله ارسالی از سراسر کشور به دبیرخانه همایش به عنوان یکی از مقالات برگزیده این همایش انتخاب شد.

لازم به ذکر است حامیان همایش ملی “فرصت ها و چالش های اقدام پژوهی در آموزش و پرورش” مراکزی از جمله اداره کل آموزش و پرورش فارس, معاونت پژوهش برنامه ریزی و نیروی انسانی دانشگاه شیراز, دانشگاه فرهنگیان, پژوهشکده معلم فارس, پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش, سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی, مرکز منطقه ای علوم و فن آوری, دانشگاه پیام نور شیراز, دانشگاه آزاد اسلامی شیراز, شهرداری شیراز, مجتمع آموزش عالی لارستان, دانشگاه مازندران و دانشگاه سلمان فارسی کازرون می باشند.

این همایش ملی ۱۶ و ۱۷ اسفند ماه ۹۶ در شیراز برگزار خواهد شد.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین