سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۹ب.ظ
::آخرین مطلب 19 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 11

احتمال کاهش ارائه خدمات به مصدومان ترافیکی لارستان

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: عدم پرداخت به موقع ١٠ درصد حق بیمه به وزارت بهداشت و درمان توسط بیمه‌های تجاری، احتمال کاهش ارائه خدمات به مصدومان ترافیکی…

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: عدم پرداخت به موقع ١٠ درصد حق بیمه به وزارت بهداشت و درمان توسط بیمه‌های تجاری، احتمال کاهش ارائه خدمات به مصدومان ترافیکی را افزایش می‌دهد.
 مجید اکبرزاده در مصاحبه با میلادلارستان اظهار داشت: برای بهبود کیفیت خدمات درمانی در منطقه نیازمند دریافت سهمیه بیمه‌های تجاری هستیم که شرکت‌های بیمه‌گر به وزارت بهداشت پرداخت و این وزارتخانه در سطوح مختلف به واحدهای درمانی و بیمارستان‌های دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور تزریق کند.

وی با بیان اینکه بر اساس قانون برنامه توسعه چهارم و پنجم مجلس شورای اسلامی، شرکت‌های بیمه‌گر موظف به پرداخت بخشی از هزینه درمان بیماران حوادث ترافیکی از محل مبالغ دریافتی حق بیمه شخص ثالث خودروها هستند، افزود: متاسفانه از سال ۹۵ تاکنون شرکت‌های تجاری بیمه نسبت به پرداخت بدهی خود که قریب به یک هزار میلیارد تومان است، به وزارت بهداشت اقدام نکرده‌اند و این مهم موجب شده تا مطالبات بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی لارستان نیز وصول نشود.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان با اشاره به بی مهری شرکت‌های بیمه‌گر در پرداخت بدهی‌های خود تصریح کرد: ارائه خدمات مطلوب به بیماران و پرداخت بخشی از مطالبات پرسنلی، آماده سازی سخت افزاری و حتی توسعه بیمارستان ها در تمام کشور با دریافت حجم عظیم این مطالبات محقق می‌شود.

این مسوول در ادامه با بیان این مطلب که با وجود مشکلات مالی بیمارستانهای دانشکده علوم پزشکی لارستان تاکنون به تعهدات خود در خدمت رسانی به مصدومان حوادث ترافیکی پایبند بوده‌اند، ادامه داد: از شرکت های بیمه ای در سطح منطقه لارستان تقاضا می شود تا معوقات و بدهی‌های خود را به وزارتخانه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پرداخت کنند.

وی اضافه کرد: عدم پرداخت به موقع ١٠ درصد حق بیمه به وزارت بهداشت و درمان توسط بیمه‌های تجاری، احتمال کاهش ارائه خدمات به مصدومان ترافیکی را افزایش می‌دهد

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۷:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین