شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۶ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

المپیاد بازی‌های بومی و محلی لارستان برگزار می‌شود+عکس

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از برگزاری نخستین المپیاد بازی‌های بومی و محلی لارستان در ۲۲ اسفندماه سال جاری خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط…

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از برگزاری نخستین المپیاد بازی‌های بومی و محلی لارستان در ۲۲ اسفندماه سال جاری خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان لارستان،  جلسه برگزاری اولین المپیاد ورزش همگانی و بازی‌های بومی و محلی لارستان با حضور مسوولان نمایندگی ورزش و جوانان بخش‌های ۶گانه لارستان، نمایندگان ادارات میراث فرهنگی، شهرداری لار، جهاد کشاورزی و صنعت و معدن در سالن کنفرانس اداره ورزش لار برگزار شد.

در حاشیه این جلسه، رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان با تأکید بر اهمیت ترویج ورزش بومی و محلی و ورزش همگانی، اظهار داشت: امید می‌رود با ورود همه بخش‌ها وادارت مرتبط این برنامه مهم و گسترده به شکلی باشکوه اجرا شود.

محمدحسن طیبی از برگزاری المپیاد بازی‌های بومی و محلی لارستان در تاریخ ۲۲ اسفندماه سال جاری خبر داد و افزود: این برنامه فرهنگی ورزشی با حضور مسوولان استان و شهرستان و همچنین شهروندان تمام نقاط لارستان بزرگ در محل استادیوم تختی شهرقدیم برگزار می‌شود.

وی با برشمردن برخی برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای این المپیاد، تصریح کرد: اجرای بازی‌های بومی و محلی هر یک از بخش لارستان، برپایی نمایشگاه‌های مختلف با محوریت آثار بومی و محلی، آداب و سنن روستاها و بخش‌های تابعه و همچنین برگزاری مسابقات ورزش‌های همگانی و زیبا ازجمله طناب زنی، دارت، دژبال، فریزبی، و غیره خواهد بود.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۳:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین