سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۲ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
فرمانده سپاه خنج خبر داد

اعزام 150 نفر از شهرستان خنج به اردوی راهیان نور

فرمانده سپاه خنج از اعزام  ۱۵۰ نفر از اقشار مختلف این شهرستان در قالب ۳ دستگاه اتوبوس، به سرزمین‌های نور در جنوب کشور خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به…

فرمانده سپاه خنج از اعزام  ۱۵۰ نفر از اقشار مختلف این شهرستان در قالب ۳ دستگاه اتوبوس، به سرزمین‌های نور در جنوب کشور خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خنج کهن سرگرد حسن کریمی در حاشیه اعزام اقشار مختلف این شهرستان به اردوهای معنوی راهیان نور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اردوی راهیان نور فرصتی مناسب برای آشناکردن نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت است، اظهار داشت: آشنایی با سیره شهدا، حفظ ارزشهای دفاع مقدس، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و آشنایی با مناطق عملیاتی دفاع مقدس، از اهداف برگزاری اردوی راهیان نور است.

وی با اشاره به اینکه این کاروان زیارتی متشکل از ۱۵۰ نفر از خواهران عضو پایگاه‌های بسیج محلات شهرستان خنج است، افزود: در این سفر ۴ روزه قرار است از منطقه عملیاتی والفجر ۸ (اروند‌رود)، منطقه عملیاتی کربلای ۴ و ۵ (شلمچه) و یادمان‌های علقمه، شهدای طلاییه و شهدای هویزه بازدید شود.

فرمانده سپاه خنج با اذعان به اینکه اردوی راهیان نور برادران نیز ۲۳ اسفندماه اعزام خواهند شد، تصریح کرد: از همکاری تمامی ادارات و نهادهای شهرستان خنج که با دغدغه فراوان، ستاد پشتیبانی و هماهنگی را تشکیل دادند، تشکر می کنم.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲:۵۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین