جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۱ب.ظ
::آخرین مطلب 30 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3
در هفته نوزدهم فوتبال فارس رقم خورد

بُرد پرگل استقلال لطیفی لارستان در فوتبال فارس

در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال استان فارس، تیم استقلال لطیفی لارستان با کسب یک پیروزی پرگل، فاصله خود تا صدر جدول را به ۴ امتیاز کاهش داد. به گزارش…

در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال استان فارس، تیم استقلال لطیفی لارستان با کسب یک پیروزی پرگل، فاصله خود تا صدر جدول را به ۴ امتیاز کاهش داد.

به گزارش میلاد لارستان در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان فارس در هفته نوزدهم عصر جمعه ۱۱ اسفندماه جاری، ۵ دیدار در شهرهای مختلف این استان برگزار شد.

بازی بین تیم‌هایفخاران کازرون با نتیجه ۳ بر یک به سود تیم شریف بتن نورآباد پایان یافت تا تیم نورآبادی با ۳۲ امتیاز خود را بافاصله ۳ امتیاز از حریف کازرونی در رده چهارم جدول ببیند.

تیم‌هایامیرکبیر نورآباد و پارسه مرودشت با نتیجه بدون گل به پایان رسید تا تیم امیرکبیر ۲ امتیاز حساس را در این هفته‌های پایانی از دست بدهد و فاصله‌اش با صدر جدول همچنان ۸ امتیاز باشد.

تیم صدرنشین فاروق مرودشت با حساب ۲ بر ۲ برابر خلیج‌فارس شیرازمتوقف شد تا این تیم نیز ۲ امتیاز مهم را از دست دهد و فرصت را برای نزدیک شدن تیم لارستانی به صدر جدول فراهم کند.

استقلال لطیفی لارستان نیز در ورزشگاه تختی شهر لار میزبان پاس نی‌ریز بود و توانست در یک بازی حساب‌شده، حریف خود را با نتیجه پرگل ۳ بر یک شکست دهد و فاصله خود تا صدر جدول را به ۴ امتیاز کاهش دهد.

در بازی پایانی این هفته، فدائیان المهدی جهرم در یک بازی خانگی توانست با ۲ گل پارسه شیرازرا مغلوب کند.

تا پایان هفته نوزدهم تیم فاروق گلستان مرودشت با ۴۱، استقلال لطیفی لارستان با ۳۷ و امیرکبیر نورآباد با ۳۳ امتیاز رده‌های نخست تا سوم را در اختیاردارند و در تیم های پارسه مرودشت و پادنا میمند با ۱۶ و پاس نی‌ریز با ۱۴ امتیاز در جایگاه‌های دهم تا دوازدهم ایستاده‌اند.

به گزارش میلاد لارستان، لیگ برتر فوتبال استان فارس با حضور ۱۲ تیم از سراسر این استان به صورت دوره‌ای در حال برگزاری است.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۵:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین