سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۴ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
مدیر کمیته امداد لارستان خبر داد

16 تا 18 اسفندماه طنین جشن نیکوکاری در لارستان

مدیر کمیته امداد لارستان از برگزاری جشن نیکوکاری در تاریخ‌های ۱۶ تا ۱۸ اسفندماه در این شهرستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد…

مدیر کمیته امداد لارستان از برگزاری جشن نیکوکاری در تاریخ‌های ۱۶ تا ۱۸ اسفندماه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد لارستان هوشنگ دلاور پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران بابیان اینکه در آستان سال نو، از تاریخ ۱۶ تا ۱۸ اسفندماه دست‌های بارانی مردم نیک‌اندیش لارستان در جشن نیکوکاری باریدن خواهد گرفت.

وی درباره روزشمار برگزاری جشن نیکوکاری در لارستان، افزود: ۱۶ اسفندماه تمامی مدارس و دانشگاه‌های لارستان کمک‌های خود را به دانش آموزان و دانشجویان محروم اهداء خواهند کرد، روزهای ۱۷ و ۱۸ اسفندماه نیز، همین برنامه در پایگاه‌های مستقر در سطح شهر، مساجد و مصلی های نماز جمعه ادامه خواهد یافت.

مدیر کمیته امداد لارستان از اجرای طرح ابتکاری ۱۳۹۷ لبخند برای سومین سال متوالی خبر داد و تصریح کرد: این طرح به منظور فراهم‌سازی ۱۳۹۷ کارت هدیه ۳۰ هزارتومانی توسط مردم شریف لارستان، اجرا خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: در طرحی دیگر با عنوان «رویش لبخند شب عید»، صنف پوشاک و کیف و کفش، هدایای جنسی خود را به کمیته امداد و مراکز نیکوکاری اهداء خواهند کرد.

وی همچنین به برگزاری نمایشگاه خیریه «نور امید» با مشارکت دانشگاه آزاد واحد لارستان در این ایام اشاره کرد.

دلاور بابیان اینکه ۲ هزار و ۵۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد لارستان هستند، ابراز امیدواری کرد با مشارکت نیک‌اندیشانه شهروندان لارستانی، ۲ هزار و ۵۰۰ لبخند بر لبان آن‌ها رویاند.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۴:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین