جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 16 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5
در قالب چهارمین جشنواره نوجوان خوارزمی صورت گرفت

برپایی نخستین نمایشگاه متمرکز دست سازه‌های دانش آموزان در لارستان

در قالب چهارمین جشنواره نوجوان خوارزمی، نخستین نمایشگاه متمرکز دست سازه‌های دانش آموزان مدارس متوسطه اول شهر لار  گشایش یافت. به گزارش میلاد لارستان، نخستین نمایشگاه و بازارچه فروش دست…

در قالب چهارمین جشنواره نوجوان خوارزمی، نخستین نمایشگاه متمرکز دست سازه‌های دانش آموزان مدارس متوسطه اول شهر لار  گشایش یافت.

به گزارش میلاد لارستان، نخستین نمایشگاه و بازارچه فروش دست سازه‌های دانش آموزان مدارس متوسطه اول شهر لار در قالب چهارمین جشنواره نوجوان خوارزمی با حضور معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش لارستان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران لارستان، معاون اداره میراث فرهنگی لارستان، مدیران، مربیان و دانش آموزان در محل ساختمان غدیر گشایش یافت.

در مراسم آغاز به کار این نمایشگاه مدیر آموزش و پرورش لارستان در سخنانی ضمن ابراز خرسندی از این اقدام زیبا اظهار امیدواری کرد سال آینده از صاحبان حرفه‌ها و صنوف نیز دعوت شود تا با همکاری آن‌ها و معرفی آثار دانش آموزان به جامعه، این آثار به ثروت تبدیل شود.

مهدی اسماعیلی تأکید کرد در آینده باید در کنار نمایشگاه، کارگاه و سمینار علمی با حضور اساتید دانشگاه و صاحب‌نظران برگزار تا دانش آموزان بتوانند به‌طور تخصصی در این راستا استفاده کنند و بهره‌مند شوند.

وی همچنین از مسئولان برگزاری نمایشگاه خواست تا غرفه‌های برتر  برای حضور در مرکز استان مشخص و معرفی شوند.

مدیر آموزش و پرورش لارستان خطاب به شورای دانش‌آموزی مدارس، گفت: علاوه بر فعالیت‌های فرهنگی، به فعالیت‌های علمی و پژوهشی بیشتر توجه و پرداخته شود.

به گزارش میلاد لارستان ، این نمایشگاه که در قالب ۲۷ غرفه از ۱۳ آموزشگاه متوسطه اول شهر لار و حومه دایر شده است، صبح‌ها از ساعت ۸ تا ۱۲ تا پایان هفته جاری در روزهای زوج ویژه خواهران و دانش آموزان دختر و روزهای فرد ویژه برادران و دانش آموزان پسر آماده بازدید علاقه‌مندان است.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲:۳۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “برپایی نخستین نمایشگاه متمرکز دست سازه‌های دانش آموزان در لارستان”

  1. ناشناس گفت:

    طرح زوج و فرد…

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین