جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۶ق.ظ
::آخرین مطلب 11 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

اعزام 90 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های لارستان به مناطق جنگی جنوب کشور

فرمانده بسیج دانشجویی لارستان از اعزام ۹۰ نفر از دانشجویان پسر دانشگاه‌های لارستان به مناطق جنگی جنوب کشور خبر داد. علیرضا پیرمراد در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان بابیان اینکه…

فرمانده بسیج دانشجویی لارستان از اعزام ۹۰ نفر از دانشجویان پسر دانشگاه‌های لارستان به مناطق جنگی جنوب کشور خبر داد.

علیرضا پیرمراد در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان بابیان اینکه شهدا سرچشمه معرفت و بصیرت هستند، اظهار داشت: آنچه امروز دشمنان ما را مجبور به عقب‌نشینی کرده است، رشادت‌های جوانمردانه شهداست.

وی با گرامیداشت شهدای جنگ تحمیلی، افزود: در آن دوران سخت و با وجود نوپا بودن نظام و همچنین کمبود یا به عبارتی نبود امکانات، شهدا و رزمندگان با اتکاء به معنویت توانستند دشمن تادندان‌مسلح مغرور را وادار به پذیرش شکست کنند.

فرمانده بسیج دانشجویی لارستان تصریح کرد: به منظور آشناسازی و اُنس دانشجویان با شهدا و در آستان سال نو جمعی از دانشگاهیان لارستان به مناطق جنگی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور در حال اعزام هستند.

این مسئول با اشاره به اینکه امروز تعداد ۹۰ نفر از دانشجویان پسر به وسیله ۲ دستگاه اتوبوس به این مناطق مقدس اعزام می‌شوند، ادامه داد: این اردوی فرهنگی معنوی از ۱۷ تا ۲۰ اسفندماه به مدت ۴ روز به طول می‌انجامد.

وی بابیان اینکه این گروه از دانشجویان از مناطق عملیاتی کانال کمیل، هویزه، اروندرود، علقمه، معراج الشهداء، فکه، طلائیه، شلمچه، دهلاویه و غیره بازدید خواهند داشت، اضافه کرد: در ۲۳ اسفندماه نیز تعداد ۹۰ نفر از دانشجویان خواهر از دانشگاه‌های لارستان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام خواهند شد.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین