پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۷ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

مراسم بزرگداشت روز زن در عمادشهر

مراسم بزرگداشت روز زن در خجسته میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) در عمادشهر برگزار شد. به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از صحرای باغ، این مراسم که با…

مراسم بزرگداشت روز زن در خجسته میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) در عمادشهر برگزار شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از صحرای باغ، این مراسم که با حضور مهمانان ویژه از جمله امام جمعه ی محترم شهر اشکنان حجت السلام والمسلمین دکتر صفری و امام جمعه ی جلیل القدر عمادشهر حاج شیخ سید احمد قتالی و بخشدار محترم بخش صحرای باغ جناب آقای دلاور و شهردار محترم عمادشهر جناب آقای اسکندری و معتمدین و فرهنگیان و شورای اسلامی و با حضور بی نظیر بانوان عمادشهر در سالن اجتماعات سید محی الدین قتالی برگزار شد.

 قتالی امام جمعهعمادشهر با اشاره با حدیثی از پیامبر اکرم (ص) ۴ نفر از زنان را الگو اعلام نموده که از جمله آن حضرت مریم و آسیه و حضرت خدیجه کبری، و حضرت فاطمه زهرا(س) را اسوه و الگو قرار دهیم چرا که ایشان در دامان حضرت خدیجه سلام الله علیه تربیت یافته است که فرزندانی را تربیت نموده که شباب الجنه می باشند.

دلاور بخشدار محترم عمادشهر، ضمن تبریک این روز فرخنده، از مادرانی که فرزندان رشید و دلاور را تربیت نموده که خون خود را در راه اسلام و آسایش ما هدیه نموده اند، سخن گفت. دلاور زنان این منطقه را زنان بسیار پر تلاش در تمامی زمینه ها بالاخص فرهنگی و هنری ورزشی را دانست. ایشان از دست اندرکاران این برنامه خصوصا شهرداری و شورای اسلامی تقدیر و تشکر نمود.

ستاری رئیس شورای اسلامی ضمن عرض تبریک به مناسبت این روز عزیز و گرامی، با اشاره به اینکه همه ی مادران و خانمها و خواهران نمونه اند، از بانوان فعال که با شورای اسلامی دوره ی پنجم عمادشهر همکاری میکنند صمیمانه تقدیر و تشکر نمود. ستاری با اشاره به برنامه های شورایی روز زن را بهترین بهانه برای گرد همایی بانوان عمادشهر دانست.

 صفری امام جمعه ی اشکنان، با بیانات شیوا و دلنشین از جمله اشاره به عظمت حضرت زهرا سلام الله علیها نقش زن در جامعه ی امروز و تربیت فرزندان نمونه توسط مادران زحمتکش نمود‌.

صفری از دختران و بانوان خواست تا راه صحیح را از مادران موفق آموخته و در راه جامعه به کار ببرند. ایشان افزود مردانی که توفیقات و پیشرفت های مهم را بدست آورده اند، همه مدیون مادران و همسران فداکاری که شرایط سختی همچون تربیت فرزندان را بعهده گرفته اند.

وی در ادامه گفت برکت پیشرفت مردان، کاردانی و مدیریت زندگی توسط همسرانشان است، همچنین گفت زنان امروز در مسائلی همچون پزشکی و علمی و اجتماعی و فرهنگی و هنری و ورزشی در کشور و جهان افتخار جمهوری اسلامی ایران هستند. صفری از زنان و دختران خواست تا زنان و دختران غرب را الگوی خود قرار نداده چرا که بی و بندوباری در غرب بیداد میکند. صفری در ادامه گفت اگر اسلام و قرآن حجاب را واجب شرعی میداند به دلیل مصونیت و حفظ زن در مقابل حرام است‌.

صفری در بخش پایانی بیانات خود بانوان و مردان عمادشهر را بیش از پیش دعوت به وحدت و اتحاد نمود. او افزود زمانی پیشرفت میسر خواهد شد که اتحاد و وحدت و همدلی موج بیشتری داشته باشد. شیعه و سنی در این شهر وحدت مثال زدنی دارند چرا که این وحدت در جای جای استان نیز بیان میگردد. ایشان با اشاره به شهدای اهل سنت در جنگ تحمیلی و مرزهای مرزی نمونه ی بارز وحدت در جمهوری اسلامی در سایه ی ولایت و رهبری دانست.

قرائت شعر مادر توسط خانم اسکندری(فرزند شهردار محترم) اجرای سرود توسط دانش آموزان پایه ی ششم دبستان دختران انصاری یک و اجرای حرکات نمایشی توسط ملی پوش کاراته کار خانم هستی رحیمی و تجلیل از دختر افتخار آفرین و مادر نمونه عمادشهر و اهدا جوایز به ۱۰ نفر(به قید قرعه) از بانوانی که اسامی آنها مزین به نام فاطمه و زهرا، از برنامه های پایانی این مراسم بود.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۵:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین