شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۱ب.ظ
::آخرین مطلب 37 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3
در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال فارس رقم خورد

بُرد پرگل استقلال لارستان و یک گام تا صدرنشینی

استقلال لطیفی لارستان در با کسب بُرد پرگل برابر تیم میمند تنها یک گام تا صدرنشینی فاصله دارد. به گزارش میلاد لارستان در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بزرگ‌سالان…

استقلال لطیفی لارستان در با کسب بُرد پرگل برابر تیم میمند تنها یک گام تا صدرنشینی فاصله دارد.

به گزارش میلاد لارستان در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بزرگ‌سالان استان فارس ۶ دیدار مهم و حساس در شهرهای مختلف برگزار شد.

با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی و نزدیکی امتیازات در صدر و انتهای جدول، حساسیت این بازی‌ها به اوج خود رسیده و با لغزش هریک از تیم‌ها، می‌تواند سرنوشت یک تیم را دچار تغییر کند.

در ادامه این مسابقات، در یک بازی خانگی پارسه شیراز با نتیجه ۲ بر صفر بازی را هلال‌احمر گراش واگذار کرد تا با ۱۹ امتیاز در رده دهم جدول باقی بماند و تیم گراشی نیز با کسب این پیروزی بر با ۲۶ امتیاز در جایگاه هفتم جدول جا خوش کند.

تیم  پارسه مرودشت در یک بازی پرگل و با نتیجه ۴ بر صفر بر شهدای فخاران کازرون غلبه کند تا با کسب ۳ امتیاز شیرین و با ۱۹ امتیاز به رده نهم برسد و تیم کازرونی نیز با ۲۹ امتیاز در جایگاه ششم جدول بایستد.

در بازی حساس شریف بتن نورآباد و گلستان فاروق مرودشت تیم‌ها به نتیجه تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند تا امتیازات تقسیم و رقابت در نیمه بالای جدول داغ‌تر شود. با این نتیجه، تیم صدرنشین فاروق مرودشت ۲ امتیاز حساس را از دست داد تا با استرس به بازی‌های بعدی چشم بدوزد و تیم شریف بتن نیز با ۳۳ امتیاز با تفاضل گل کمتر در رده پنجم جدول قرار بگیرد.

در بازی دیگر این هفته امیرکبیر نورآباد توانست با یک گل برابر پاس نی‌ریز به برتری دست یابد و با کسب یک برد خارج از خانه با ۳۶ امتیاز جایگاه سوم خود در جدول را تثبت و پاس نی‌ریز نیز با ۱۴ امتیاز همچنان در رده دوازدهم و قعرجدول باقی بماند.

بازی بین تیم‌های خلیج‌فارس شیراز و  فدائیان المهدی جهرم با نتیجه ۲ بر یک به سود جهرمی‌ها به پایان رسید تا این تیم‌ها با امتیازات ۲۴ و ۳۳ به ترتیب در رده‌های هشتم و چهارم جدول قرار بگیرند.

در بازی پایانی این هفته، تیم استقلال لطیفی لارستان با یک برد مقتدرانه و شیرین ۳ بر ۲ خارج از خانه برابر  پادنا میمند، توانست فاصله امتیازات خود را با صدرجدول به ۲ امتیاز کاهش دهد تا بدین ترتیب با امید دوچندان برای کسب صدرجدول پای به بازی‌های چند هفته باقی‌مانده بگذارد.

به گزاش میلاد لارستان، لیگ برتر فوتبال بزرگ‌سالان استان فارس با حضور ۱۲ تیم از شهرهای مختلف به صورت رفت و برگشت در حال برگزاری است.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۹:۵۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین