چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

4 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد جویم افتتاح شد

با حضور مدیر کل کمیته امداد استان فارس ۴ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد جویم افتتاح شد. به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از جویم با حضور بذرافشان مدیر…

با حضور مدیر کل کمیته امداد استان فارس ۴ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد جویم افتتاح شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از جویم با حضور بذرافشان مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس و مسئولین ادارات بخش تعداد ۴ واحد منزل مسکونی به مددجویان شهر جویم واگذار شد.

مدیر کل کمیته امداد فارس در حاشیه این مراسم بیان داشت: این واحدهای مسکونی که جمعا ۲۰ واحد می باشد با همراهی و همکاری کمیته امداد امام خمینی ره استان و بخش جویم و خیرین ساخته شده است که جای تقدیر و تشکر دارد از همراهی کمیته امداد جویم و خیرین و امیدواریم به زودی دیگر واحدها نیز تحویل مددجویان داده شود.

عبداله تقی زاده مسئول کمیته امداد بخش های جویم و بنارویه نیز با اشاره به ۱۴ اسفند ماه روز تاسیس کمیته امداد اظهار داشت: کمیته امداد یکی از نهادهای برخاسته از بطن انقلاب اسلامی است که تا کنون توانسته خدمات ارزنده ای را به مددجویان ارائه دهد.

لازم به ذکر است طی این مراسم ۲ طرح خوداشتغالی(واحد صنفی) مربوط به مددجویان نیز افتتاح گردید که به هرکدام از این واحدها مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال وام تعلق گرفته است.

خبرنگار:آرزو جهان پیما

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین