پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۰ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

تمام محورهای جنوب فارس با دوربین کنترل می شود/اسقرار بیش از 40 تیم گشت محسوس و نامحسوس

طرح ترافیکی نوروز۹۷ صبح امروز با حضور عوامل پلیس راهور، اورژانس، هلال احمر و راه و شهرسازی لارستان همزمان با سراسر کشور در حوزه استحفاظی قرارگاه پلیس راه جنوب فارس…

طرح ترافیکی نوروز۹۷ صبح امروز با حضور عوامل پلیس راهور، اورژانس، هلال احمر و راه و شهرسازی لارستان همزمان با سراسر کشور در حوزه استحفاظی قرارگاه پلیس راه جنوب فارس آغاز شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از شیرازه، در این مراسم سرهنگ حمدالله هوشمند فرمانده قرارگاه پلیس راه جنوب فارس اظهار داشت: طرح ترافیکی ـ انتظامی نوروز ۹۷ با هدف انتظام بخشی به عبور و تاثیر بخشی در ایمنی و ترافیک از امروز ۲۴ اسفند ماه آغاز و تا پایان ۱۷ فروردین سال آینده ادامه دارد.

وی با بیان اینکه آخرین هماهنگی ها بین دستگاه های انتظامی و خدماتی صورت گرفته و امیدواریم در این طرح پلیس راه خدمات مطلوبی را به مسافران نوروزی و شهروندان ارائه کند گفت: از امروز بیش از ۴۰ تیم گشت محسوس و نامحسوس محور های مواصلاتی جنوب فارس را پوشش خواهند داد.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اینکه تیم های کنترل سلامت قرارگاه پلیس راه جنوب فارس نیز در محور های موصلاتی شهرستانهای جنوب فارس حضور خواهند داشت،بیان داشت:از رانندگان مشکوک به مصرف مواد مخدر و روان گردان تست گرفته و رانندگانی که نتیجه تست اعتیاد آن ها مثبت باشد ۶ ماه از رانندگی محروم و به مقام قضایی معرفی خواهند شد.

سرهنگ هوشمندی با اشاره به تجهیز محور های موصلاتی جنوب فارس به دوربین کنترل سرعت ابراز داشت: به منظور پیشگیری از حوادث رانندگی پرسنل پلیس راه در حال کنترل سرعت وسایل نقلیه هستند و بدون اغماض با تخلفات رانندگی برخورد خواهد شد.

فرمانده پلیس راه جنوب استان فارس در پایان به رانندگان توصیه کرد علاوه بر رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.

در این مراسم همچنین علیرضا راست یار مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی لارستان نیز از آمادگی ۳۰ دستگاه گشت راهداری،۱۳۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین و ۱۹۸ نیروی راهداری برای ارائه خدمات به مسافران در ایام نوروز خبر داد.

وی همچنین از مردم خواست برای اطلاع از وضعیت راه ها با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای کشور تماس بگیرند.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۹:۵۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین