سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۷ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

امام جمعه لارستان بر استفاده از ظرفیت جوان‌ها توسط سرمایه‌گذاران تأکید کرد

امام جمعه لارستان بابیان اینکه پرهیز از دنیاپرستی، دوری از اشرافی گرایی، کار و تلاش سخت مسئولان و علما موجب تأثیرگذاری بیشتر کارها در جامعه می‌شود، گفت: زمانی که مردم…

امام جمعه لارستان بابیان اینکه پرهیز از دنیاپرستی، دوری از اشرافی گرایی، کار و تلاش سخت مسئولان و علما موجب تأثیرگذاری بیشتر کارها در جامعه می‌شود، گفت: زمانی که مردم در حرف و عمل مسئولان تناقض نبینند، اعتماد آن‌ها بیشتر خواهد شد.

به گزارش میلاد لارستان حجت‌الاسلام سیدمختار موسوی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با تأکید بر مبارزه و برخورد با مفسدان به ویژه مفسدان اقتصادی، اظهار داشت: باید با مفسدانی که باعث تضعیف اعتقادات و کاهش اعتماد عمومی می‌شود، برخورد جدی‌تری شود.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان به خصوص در عرصه فرهنگی و بازخوانی بخشی از بیانات اخیر مقام معظم رهبری، افزود: دشمنان در لباس تظاهر به دلسوزی مردم و در چهره‌ای منافقانه در پی نفوذ در افکار و اعتقادات مردم هستند.

امام جمعه لارستان راه خلع سلاح کردن منافقان را بالابردن سطح بصیرت در آحاد جامعه دانست و تصریح کرد: امروز امریکا و استکبار جهانی در پشت نقاب نفاق و در قالب خیرخواه مردم با یک ادبیات عوام فریبانه واردشده‌اند.

این استاد حوزه و دانشگاه با هشدار نسبت به اینکه دشمنان با بهره‌گیری از ابزارهای مختلف به نبال تأثیرگذاری منفی در استقلال و هویت یک زن مسلمان هستند، ادامه داد: فریب خوردن ۴ دختر در گوشه‌ای از کشور و برداشتن حجاب، مسئله‌ای حساس نیست، اما آنچه موجب نگرانی رهبری نیز است، موضع‌گیری ناصحیح برخی از خواص به مطرح کردن بحث حجاب اجباری است.

وی بابیان اینکه خواص یعنی کسی که زیرمجموعه اثرپذیر دارد و دارای وجه اجتماعی است، عنوان کرد: خواص در خنثی کردن نقشه دشمنان در خط مقدم است که به همین دلیل باید افعال و گفتار خواص به‌گونه‌ای باشد که دشمن نتواند نقشه‌های شوم خود را از طریق آنان عملی سازد.

حجت‌الاسلام موسوی با ابراز تأسف نسبت به اینکه بی‌حجابی‌ها باعث انحراف مسیر صحیح جامعه می‌شود، تأکید کرد: رفتارهای مردم آن جامعه غیرعقلانی و بر مبنای شهوت می‌شود و به همین دلیل نظام اسلامی وظیفه دارد در مقابل این ناهنجاری‌ها بایستد.

امام جمعه لارستان دوران جوانی را سن خطر، سرشار از انرژی و قرارگرفتن در ۲ راهی‌های خطرناک دانست و افزود: باید امورات فرهنگی در جامعه مدیریت شده باشد.

وی علت موضع‌گیری دشمنان علیه ایران اسلامی را دفاع کشورمان از مظلومان در برابر ظالمان در اقصی نقاط دنیا برشمرد و خاطرنشان کرد: تا زمانی که ملت و مسئولان کشورمان بر همین رویه حرکت کنند، مورد هجمه دشمنان خواهیم بود، چراکه ایران اسلامی باعث بیداری آزادی خواهان و برملا شدن نقشه آن‌ها شده است.

حجت‌الاسلام موسوی بابیان اینکه پرهیز از دنیاپرستی، دوری از اشرافی گرایی، کار و تلاش سخت مسئولان و علما موجب تأثیرگذاری بیشتر کارها در جامعه می‌شود، تصریح کرد: زمانی که مردم در حرف و عمل مسئولان تناقض نبینند، اعتماد آن‌ها بیشتر خواهد شد.

امام جمعه لارستان با تأکید بر نقش و حوزه نفوذ علما بر هدایت جوامع، گفت: یک عالم باید جایگاه خود را درک کند و برای رسیدن به تمدن اسلامی تلاش کنند.

وی رمز بقای نظام اسلامی را حرکت مسئولان در مسیر صحیح برشمرد و تأکید کرد: باید با اعتقاد عمیق اهداف انقلاب پیگیری شود و آینده بهتر برای ایران را رقم زد.

حجت‌الاسلام موسوی با تأکید بر استفاده از ظرفیت جوان‌ها، به سرمایه‌گذاران توصیه کرد با بهره‌گیری از قوه فکری و جسمی جوانان تحصیل‌کرده، دلسوز و خوش‌فکر، به فکر ایجاد اشتغال برای آنان باشند.

وی بابیان اینکه مسئولان بجای آنکه بگویند باید فلان کار بشود باید بگویند فلان کار شد، گفت: باید با عملی کردن وعده‌ها مردم را امیدوار کرد.

امام جمعه لارستان با اشاره به آغاز سومین سال فعالیت خود در سمت امام جمعه این شهرستان، افزود: در طول ۲ سال گذشته سعی شده تا با گام نهادن در راه صحیح در جهت رفع مشکلات مردم و کسب رضایت الهی کار شود.

وی یکی از شاخصه‌های مهم در منطقه لارستان را گرامیداشت مناسبت‌های اعیاد، ولادت، شهادت و غیره ملی و مذهبی دانست و تأکید کرد به مناسبت مصادف شدن سالروز شهادت امام هادی(ع) با روز تحویل سال، شأن آن امام همام حفظ شود.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۴:۴۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین