شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 23 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 7
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان خبر داد

توزیع اقلام اساسی تنظیم بازار در سطح شهرستان لارستان

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان از توزیع اقلام اساسی جهت تنظیم بازار در سطح این شهرستان در روزهای پایانی سال خبر داد. علی‌محمد ابراهیم‌زاده در گفت و گو…

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان از توزیع اقلام اساسی جهت تنظیم بازار در سطح این شهرستان در روزهای پایانی سال خبر داد.

علی‌محمد ابراهیم‌زاده در گفت و گو با میلاد لارستان بابیان اینکه با توجه به جلسات ستاد خدمات سفر لارستان، اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان مسئولیت کمیته نظارت و تنظیم بر بازار را بر عهده‌دار، اظهار داشت: این کمیته وظیفه نظارت بر اماکن عمومی، تمام واحدهای صنفی، تولیدی و خدماتی را برعهده خواهد داشت.

وی افزود: این نظارت‌ها در قالب گشت‌های مشترک نهادهای مرتبط همچون اماکن نیروی انتظامی، شبکه بهداشت، بازرسین اتاق اصناف. تعزیرات حکومتی و به فراخور نیاز دستگاه‌های دیگر انجام می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان تصریح کرد: طرح نظارتی بر بازار از ابتدای اسفندماه جاری آغازشده و تا ۲۰ فروردین‌ماه سال ۹۷ ادامه خواهد داشت.

این مسئول همچنین از افزایش گشت‌های نظارتی بر فعالیت نانوایی‌ها در ایام پایانی سال خبر داد و یادآور شد: بر اساس مصوبه کارگروه آرد و نان، با همراهی نهادهای مرتبط کار نظارت بر کیفیت، کمیت، قیمت و غیره نانوایی‌ها صورت می‌پذیرد.

ابراهیم‌زاده بابیان اینکه سازمان جهاد کشاورزی متولی تأمین و جذب سهمیه اقلام اساسی لارستان را عهده‌دار است، ادامه داد: محل‌های توزیع کالاها توسط اتاق اصناف تعیین و معرفی می‌شود و کار نظارت بر توزیع نیز بر عهده اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف است.

وی با اشاره به اینکه بنا به برنامه‌ریزی‌ها، کالاهای اساسی همچون مرغ، گوشت قرمز، برنج و میوه برای تنظیم بازار در سطح نقاط مختلف لارستان توزیع خواهد شد، اضافه کرد: شهروندان می‌توانند اقلام موردنیاز خود را از فروشگاه‌های تعیین‌شده در سطح شهر تهیه کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان درباره نرخ برخی از این اقلام، گفت: مرغ منجمد کیلویی ۶ هزار و ۲۰۰ تومان، میوه‌های سیب و پرتقال با قیمت ۱۰ تا ۱۵ درصد زیر قیمت بازار، گوشت قرمز منجمد هر کیلو ۲۳ هزار تومان به فروش خواهد رسید.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۳:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین