جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۸ق.ظ
::آخرین مطلب 11 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

جوابیه اداره کل فرودگاه لارستان به تیتر انتقادی روزنامه میلاد لارستان+ پاسخ

در پی درج مطلب انتقادی در تیتر یک روزنامه میلاد لارستان در مورخ ۲۵ اسفندماه ۹۶ با عنوان «مسئولان فرودگاه بین المللی لارستان پاسخگو باشند»، روابط عمومی اداره کل فرودگاه…

در پی درج مطلب انتقادی در تیتر یک روزنامه میلاد لارستان در مورخ ۲۵ اسفندماه ۹۶ با عنوان «مسئولان فرودگاه بین المللی لارستان پاسخگو باشند»، روابط عمومی اداره کل فرودگاه لارستان جوابیه ای صریح در این خصوص ارسال کرده است که عین مطلب در زیر می آید:

مدیرمسئول محترم نشریه میلاد لارستان
با سلام
احتراماً در پاسخ به تیتر نشریه شماره ۱۱۷۶ در خصوص پاسخگویی مدیرکل فرودگاه لارستان موارد ذیل ارسال می گردد.

۱- در پاسخ به سؤال اول (چرا پرواز لار- تهران تقلیل یافت و جایگزین نشد؟) به استحضار مردم شریف لارستان می رساند که برابر اعلام رسمی شرکت فرودگاهها در نشریه آماری بهمن ماه ۹۶ ، آمار پروازهای داخلی این اداره کل از ۲۸۲ پرواز تا بهمن ماه ۹۵ به ۳۹۵ پرواز تا پایان بهمن ماه ۹۶ افزایش یافته است که افزایش ۴۰ درصدی پرواز و ۳۰ درصدی مسافر را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می دهد.

نادیده گرفتن افزایش پروازهایی که با تلاش و پیگیریهای مدیرکل محترم و معاون محترم استاندار و فرماندار لارستان ، خصوصاً نماینده محترم مردم صورت پذیرفته است دور از انصاف می باشد.

۲- در پاسخ به سؤال دوم ( در خصوص سالن پروازهای خارجی ) به استحضار مردم شریف لارستان می رساند که در یکسال اخیر نه تنها مدیرکل و مجموعه فرودگاه لارستان بلکه مدیر عامل محترم و اعضای محترم هیات مدیره شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران به صورت جهادی تلاش نموده اند تا مشکلات انباشته این ترمینال که طی ۱۳ سال اخیر به دلایل مختلف ایجاد گردیده را رفع و انشاالله در نیمه اول سال ۹۷ به بهره برداری برساند .

این اداره کل وظیفه خود می داند که بخاطر تأخیر در مراحل ساخت و سوء مدیریت های اتفاق افتاده در سالهای قبل ( که امروز میراث دار آن می باشیم ) از مردم شریف و بزرگوار منطقه عذرخواهی نمائیم و مراتب تشکر و سپاس بی کران از مردم شریف لارستان که با صبر و همراهی مثال زدنی خویش ، کمبود فضای موجود را تحمل می نمایند اعلام داریم.

۳- در پاسخ به سؤال سوم ( در خصوص پروازهای مسیر لار- مسقط ) به استحضار مردم شریف لارستان می رسانیم که جلسات متعددی با ایرلاین های داخلی جهت برقراری مسیرهای مختلف پروازی انجام پذیرفته است که انشاالله در آینده ی نزدیک شاهد نتایج آن خواهیم بود و این اداره کل بدور از شعار زدگی اعلام نتایج را منوط به قطعی شدن این پروازها نموده است.

۴- در پاسخ به سؤال چهارم ( در خصوص پروازهای داخلی و خارجی ) به استحضار مردم شریف لارستان می رسانیم که در آمار پروازی منتشر شده در انتهای بهمن ماه ۹۶ تعداد پروازهای این فرودگاه نسبت به مدت مشابه سال ۹۵ ، ۱۱ درصد رشد و تعداد مسافر نیز ۳ درصد رشد را نشان می دهد.

این اداره کل اولویت اول خود را ایمن سازی و توجه ویژه به ایمنی پروازها قرار داده است گواه این موضوع هزینه کرد حدود ۵۰ میلیارد ریال در سطوح پروازی ، اصلاح طرح های ورودی و خروجی پروازی و رفع موانع اطراف فرودگاه و به تبع آن اخذ گواهینامه استاندارد فرودگاهی به عنوان دومین فرودگاه کشور می باشد.

بر خود لازم می دانیم از همراهی و تلاش ویژه نماینده محترم مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی و معاون محترم استاندار و فرمانداری ویژه لارستان مخصوصاً در دعوت و انجام سفر مدیرعامل محترم هواپیمایی جمهوری اسلامی (ایران ایر) به لارستان تشکر و قدردانی می نمائیم چرا که مدیرعامل محترم هواپیمایی جمهوری اسلامی (ایران ایر) در سفر خود به استان فارس ، فرودگاه لارستان را به عنوان اولین مقصد خود انتخاب نمودند و این در حالی است که سفر ایشان به مرکز استان هنوز انجام نشده است و دستاوردهای بسیار خوبی را به همراه داشته از جمله انجام پروازهای مسیر تهران- لار- دوحه و بالعکس با هواپیمای برجامی ایرباس ۳۲۱ و به صورت موردی در مسیر تهران- لار- کویت ، که انشاالله همانگونه که قبلاً نیز عرض شد بدور از شعار زدگی تا قطعی شدن همه دستاوردها صبر نموده و نتایج دیگر این سفر در آینده ی نزدیک کام مردم منطقه را شیرین می نماید.

در پایان یکبار دیگر تأکید می نمایم که خدمت به مردم شریف لارستان افتخار کلیه کارکنان و ارگانهای مجموعه این اداره کل می باشد و وظیفه خود می دانیم که بسیجی وار در خدمت به مردم شریف و بزرگوار لارستان بزرگ تلاش نمائیم و این گونه سیاه نمایی ها و یأس پراکنی ها هیچ تأثیری در روحیه جهادی مسئولان فرودگاه لارستان نخواهد داشت .

روابط عمومی اداره کل فرودگاه لارستان

=================

پاسخ ميلاد لارستان:

روابط عمومي محترم اداره كل فرودگاه بين المللي لارستان

با سلام و تحيات

۱) از پاسخ سريع و صريح شما خرسند و موفقيت شما را از خداوند منان آرزومنديم

۲) در مورد پرسش اول پرواز لار – تهران تقليل يافته و همان گونه كه خود مستحضريد مدتي است هواپيمايي آسمان با بدقولي خويش اين مشكل را ايجاد نموده و هدف ميلاد لارستان سياه نمايي در اين خصوص نبوده و نيست و روابط عمومي اداره كل نيز بر اين موضوع صحه گذاشته، اما به نظر مي رسد پاسخ سوال اول بخشي از پاسخ سوال چهارم مي باشد و عملا پاسخي به سوال اول داده نشده است.

۳)  در خصوص پاسخگويي به سوالات ۲، ۳ و ۴ ضمن تشكر از خداوند سبحان براي مسئولين آرزوي خدمت گذاري و تحقق آنچه مرقوم فرموده اند مي نماييم. اميد است خواسته هاي مردم هرچه سريعتر عملي گرديده و برگي زرين بر افتخارات مسئولين محترم اين فرودگاه اضافه شود.

مجددا تاكيد مي گردد هدف ميلاد لارستان به هيچ عنوان  سیاه نمایی  و یأس پراکنی  نيست.

 

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “جوابیه اداره کل فرودگاه لارستان به تیتر انتقادی روزنامه میلاد لارستان+ پاسخ”

  1. خالد گفت:

    باتشکر از پيگيريهاي مديريت محترم و شايسته ي روزنامه ي مردمي ميلاد لارستان ،بنده بعنوان يکي از مسافران دوحه و انتقاد از پرواز يک روز در هفته ي اين فرودگاه به دوحه و کويت با توجه به حجم زياد مسافر ،انشالله بنا بر اشارات صورت گرفته،منتظر خبر خوش مديريت محترم فرودگاه لارستان. در خصوص ايجاد و افزايش پروازها ي اين فرودگاه بزرگ هستيم ،

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین