جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۴ق.ظ
::آخرین مطلب 19 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

عدم آنتن دهي موبايل در محور زرين دشت- لار و درخواست فرماندار از وزير ارتباطات

فرماندار زرين دشت از وزير ارتباطات درخواست نمود  معضل آنتن دهي تلفن همراه در جاده زرين دشت- لارستان را مرتفع نمايد.به گزارش ميلاد لارستان به نقل از ايرنا، جلسه شوراي…

فرماندار زرين دشت از وزير ارتباطات درخواست نمود  معضل آنتن دهي تلفن همراه در جاده زرين دشت- لارستان را مرتفع نمايد.به گزارش ميلاد لارستان به نقل از ايرنا، جلسه شوراي اداري شهرستان زرين دشت با حضور محمدجواد آذري جهرمي وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات برگزار شد.   در اين جلسه وزير ارتباطات طي سخناني با اشاره به طرح مشکلات زيرساخت ارتباطات شهرستان زرين دشت  گفت: مشکلات اين شهرستان را پيگيري و تا پايان امسال بخشي از مسائل و مشکلات مطرح شده را رفع مي کنيم.

فرماندار زرين دشت نيز با اشاره به مشکلات موجود در زمينه پوشش آنتن دهي خطوط تلفن همراه گفت: توسعه شبکه تلفن ثابت يکي از مشکلات اساسي و ديرينه شهرستان است.
خرم با اشاره به بهره برداري از جاده زرين دشت به لارستان اظهار داشت: عدم آنتن دهي تلفن همراه يکي از معضلات اساسي اين محور است که توجه به آن بسيار ضروري است.

وي ايجاد زير ساخت هاي لازم براي توسعه تلفن ثابت در طرح هاي مسکن مهر شهرهاي حاجي آباد، شهرپير و دبيران را به عنوان يکي از خواسته هاي بحق مردم مطرح کرد و مساعدت وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات براي رفع اين مشکلات را خواستار شد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۵:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین