پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 22

اجرای طرح پایش ارتباطات روستایی در لارستان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس گفت: طرح پایش ارتباطات روستایی در تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار این استان اجرا می شود. به گزارش میلاد لارستان،‌ مهرداد سهرابی، در گفت…

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس گفت: طرح پایش ارتباطات روستایی در تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار این استان اجرا می شود.

به گزارش میلاد لارستان،‌ مهرداد سهرابی، در گفت و گو با ایرنا افزود: در فاز نخست اجرای این طرح، از مجموع افزون بر ۲ هزار و ۱۱۰ روستای بالای ۲۰ خانوار استان، یک هزار و ۱۳ روستا پایش خواهند شد.

وی ادامه داد: این طرح هم اینک با مشارکت هشت تیم کارشناسی به همراه تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری در ۶ محور ارتباطی استان به مرکزیت شهرستان های شیراز، آباده، فسا، جهرم، کازرون و لارستان در حال انجام است و تاکنون حدود ۱۰۰ روستا پایش شده اند.

او اظهار داشت: در این طرح، کارشناسان با استفاده از تجهیزات اندازه گیری، وضعیت ارتباطات تلفن ثابت و سیار، اینترنت پرسرعت و رومینگ اپراتور اول، اپراتور دوم و اپراتور ‘ های وب ’ را پایش می کنند و ضمن اندازه گیری کیفیت و کمیت صدا و دیتا، نتایج را برای تحلیل و برنامه ریزی و رفع مشکلات ارتباطی روستاها در اختیار مرکز استان قرار می دهند.

سهرابی افزود: این طرح با هدف بروزرسانی وضعیت ارتباطی روستاهای بالای ۲۰ خانوار مناطق روستایی در حال انجام است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس بیانکرد: امیدواریم که با تامین تجهیزات و امکانات لازم برای تجهیز تیم های کارشناسی جدید بتوانیم طرح پایش ارتباطات روستایی را ظرف کمتر از ۲ ماه آتی در استان به سرانجام برسانیم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۳:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین