چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۰ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

افتتاح پایگاه اورژانس جاده ای فیشور و جذب 6نيرو

طي آييني  پایگاه اورژانس جاده ای فیشور افتتاح شد. به گزارش ميلاد لارستان در مراسمي با جضور نصري معاون توسعه دانشکده علوم پزشكي لارستان،  عبدالعزیز حنیفی، امام جمعه فیشور، حاجي رجبي  رئیس مرکز…

طي آييني  پایگاه اورژانس جاده ای فیشور افتتاح شد. به گزارش ميلاد لارستان در مراسمي با جضور نصري معاون توسعه دانشکده علوم پزشكي لارستان،  عبدالعزیز حنیفی، امام جمعه فیشور، حاجي رجبي  رئیس مرکز مدیریت حوادث و اورژانس لارستان و تني چند از مسئولين و معتمدين پایگاه اورژانس جاده ای فیشور به همت خيرين منطقه  افتتاح شد.

 عبدالعزیز حنیفی، امام جمعه فیشور در آئین افتتاح پایگاه اورژانس جاده ای فیشور در سخناني اظهار داشت: همت مسئولین دانشکده علوم پزشکی لارستان در کنار خیرین، زمینه تحقق سلامت و درمان مردم منطقه فیشور را محقق کرده و ما می بینیم که روستای فیشور نیازهای درمانی مردم منطقه و روستاهای مجاور را تامین کرده است. وي افزود: جای بسی خرسندی است که امروز نتیجه اتحاد شیعه و سنی را در فیشور می بینیم.

دکتر نصری، معاون توسعه دانشکده  نيز در اين مراسم با بيان اينكه همت خیرین در منطقه را می ستاییم و تمام تلاش خود را در جهت حمایت از آنها به کار می بریم.
اظهار داشت: سپاس گوی تلاش مدیریت مرکز اورژانس ۱۱۵ لارستان هستیم که در مدت زمان اندک سه پایگاه اورژانس جاده ای را آماده افتتاح نمود. وي گفت: راه اندازی پایگاه اورژانس جاده ای ۱۱۵ فیشور، جذب ۶ نیرو را دربر داشت.

مسعود حاجی رجبی رئیس مرکز مدیریت حوادث لارستان نيز با بيان اينكه خدمات پایگاه اورژانس فیشور محدود به منطقه فیشور نیست و تا شعاع ٢٠ کیلومتری را شامل می شود گفت: منتظر تحقق وعده خیر محترم پروژه، آقای علی میرزایی برای افتتاح پایگاه اورژانس دوم در منطقه محروم دیگری هستیم.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۶:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین