جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۵ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

ربيعي: 100 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال فراگیر به لارستان و لامرد تخصيص يافت

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به استان فارس برای اشتغال فراگیر تعلق گرفته است، گفت: بیش از ۱۰۰…

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به استان فارس برای اشتغال فراگیر تعلق گرفته است، گفت: بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان نیز برای اشتغال فراگیر به شهرستان‌های لارستان و لامرد در نظر گرفته شده است.

به گزارش ميلاد لارستان علی ربیعی که امروز برای بهره‌برداری از درمانگاه تخصصی و همچنین بیمارستان ۶۴ تختخوابی تأمین اجتماعی به لارستان سفر کرده بود، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در موضوع اشتغال برنامه‌ریزی‌هایی را انجام داده‌ایم که بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به استان فارس برای اشتغال فراگیر تعلق گرفته است.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان نیز برای اشتغال فراگیر به شهرستان‌های لارستان و لامرد در نظر گرفته شده است، افزود: در مورد چگونه هزینه‌کرد این اعتبارات تمایل داریم تا ماه تیر یا شهریور پول اشتغال روستایی را به ثمر نشانده و هزینه کنیم.

 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه پول اشتغال فراگیر نیز به سال ۹۷ انتقال داده شده و انتظار می‌رود تا شهریور ماه امسال تخصیص داده شود، تصریح کرد: در ارتباط با کشش اشتغال لارستان نیز بحث شده است.

وی با بیان اینکه در بحث گردشگری ظرفیت‌های خالی در منطقه لارستان وجود دارد که از آن استفاده نشده است، افزود: در حوزه ارتباطات و کشت‌های گلخانه‌ای و همچنین صنایع دستی در شهرستان لارستان ظرفیت‌های مناسبی دیده می‌شود که در این مورد در کارگروه اشتغال لارستان باید بحث شود تا در یک مدت زمان مشخص این تسهیلات را به ثمر برسانیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: امروز پروژه رفاهی درمانگاه تامین اجتماعی لارستان افتتاح شدکه به زودی به پلی کلینیک ارتقا پیدا می‌کند.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۷:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین