شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 9

مشارکت ۱۳۲ میلیارد تومانی خیرین در اجرای پروژه ها در لارستان

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، گفت: در طی  سال های ۹۵ و  ۹۶ بالغ بر ۳۰ میلیاردتومان پروژه خیر ساز  افتتاح گردیده و اکنون نیز پروژه هایی  با هزینه…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، گفت: در طی  سال های ۹۵ و  ۹۶ بالغ بر ۳۰ میلیاردتومان پروژه خیر ساز  افتتاح گردیده و اکنون نیز پروژه هایی  با هزینه کرد ۱۳۲ میلیاردتومان در دست اجرا دارند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی در جلسه شورای اداری لارستان که با حضور دکتر علی ربیعی وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی برگزار گردید؛ با ابراز خرسندی از افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی لارستان که به همت والای نیک اندیش حاج عبدالرسول وطن پرست خیر لارستانی احداث شده است، اظهار داشت: لارستان اولین خاستگاه حکومت اسلامی و مهد علمای بزرگ و راستین است.

وی با بیان اینکه با وجود منفک شدن ۴ شهرستان از لارستان، کماکان بزرگترین شهرستان استان فارس تلقی می شود، افزود: ترکیب جمعیتی آن شامل ۳۸درصد اهل سنت و ۶۲درصد تشیع است.

فرماندار ویژه لارستان با اشاره به اینکه جمعیت شهرستان لارستان حدود ۲۲۰ هزارنفر و وسعت آن ۱۴۵۰۰کیلومتر مربع است، تصریح کرد: در لارستان مردان بزرگ، اقدامات عظیمی را  انجام داده اند که امروز شاهد افتتاح یکی از این پروژه ها هستیم.

معاون استاندار فارس با اذعان به اینکه، شهرستان لارستان یکی از ارزآورترین شهرستان های کشور، است، ادامه داد: لارستان از منحصر به فردترین شهرستان های خیرخیز کشور است که زبانزد خاص و عام در تمام زمینه های اقتصادی و سیاسی و اجتماعی و غیره هست.

حسنی با بیان اینکه در طی  سال های ۹۵ و  ۹۶ بالغ بر ۳۰ میلیاردتومان  پروژه خیر ساز در لارستان افتتاح  گردیده است  و اکنون نیز اقداماتی با هزینه کرد ۱۳۲ میلیاردتومان در دست اجرا دارند، خاطر نشان کرد: البته اقداماتی نیز توسط دولت در کنار خیرین صورت گرفته است که نشان از هم افزایی خیرین و دولت در کنار هم دارد و نشان دهنده یاری آنها توسط یکدیگر است.

وی با اشاره به اینکه اقداماتی که خیرین در لارستان انجام داده اند مسئولین را ملزم می کند که به نسبت اقداماتی که خیرین انجام می دهند دولت نیز بصورت ویژه به خواسته های شهرستان در حوزه کارگری، ارتقای اداراتی مانند تامین اجتماعی و بهزیستی، رفاه اجتماعی و بسته های حمایتی سرمایه گذاری توجه داشته باشد، ابراز امیدواری کرد: اگر در برخی از شهرستان ها توسط دولت ۱۰میلیون تومان هزینه شود در واقع نفعی به همان مقدار خواهد داشت، اما بنا بر ویژگی هایی که در لارستان وجود دارد اگر این مقدار هزینه شود یقینا با توجه به حمایت ها می تواند بیش از این مقدار منفعت داشته باشد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۷:۵۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین