جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 11

ارائه خدمت به بیش از 6 هزار بیمار نوروزی در بیمارستانهای لارستان

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان از مراجعه ۶۰۳۳ نفر به بیمارستانهای تحت پوشش این دانشکده پس از اجرای طرح سلامت نوروزی خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان از مراجعه ۶۰۳۳ نفر به بیمارستانهای تحت پوشش این دانشکده پس از اجرای طرح سلامت نوروزی خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان ، دکتر اکبرزاده ضمن اعلام این خبر افزود : با شروع طرح سلامت نوروزی، از ۲۵ اسفند ماه تا کنون که همزمان با سایر دانشگاههای علوم پزشکی سراسرکشور آغاز شد، چهار بیمارستان تحت پوشش این دانشکده در لار،خنج، اوز و بیرم ، علاوه بر خدمت رسانی و پاسخ به مراجعات متعدد در بخشهای مختلف، ۵۲۷۷ مورد مراجعه به بخش اورژانس بیمارستانی را ثبت کردند که ۴۷۴۸ نفر آنها به شکل سرپایی درمان و ۵۲۹ بیمار در این بخش بستری شدند.

وی در تشریح اقدامات حوزه درمان دانشکده در نوروز ۹۷ گفت: ضمن ارائه خدمت در بخش اورژانس بیمارستانی، بخشهای دیگر بیمارستانها نیز فعال بوده و در این راستا ۸۰۴ نفر نیز در بخشهای مختلف بیمارستانی بستری شدند و ۱۰۷ مور جراحی در اتاقهای عمل این مراکز به ثبت رسیده است.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی لارستان از تولد ۸۲ نوزاد در بازه زمانی مذکور خبر داد و با بیان این مطلب که خدمات و بخشهای موجود در بیمارستانهای تابعه به نسبت سالهای قبل رشد بهتری داشته ، اذعان داشت: تنها ۱۸ مورد از بیماران بستری در مراکز درمانی دانشکده لارستان به سایر دانشگاهها اعزام شدند و خوشبختانه ارتقا خدمات و افزایش متخصصین در رشته های مختلف پزشکی، ما را از اعزام بیشتر موارد اورژانسی بی نیاز کرده است.

این مسئول در ادامه ضمن ابراز خرسندی از پیشرفتهای حاصل شده در بخش اورژانس پیش بیمارستانی و افتتاح سه پایگاه جدید در ایام نوروز عنوان نمود: مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی لارستان با ۱۹ پایگاه شهری ، جاده ای و هوایی در این ایام ، ۵۸۰ مورد ماموریت انجام داده که ۴۳۲ بیمار را جهت ادامه روند درمان به بیمارستانهای تابعه منتقل نموده است.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه ۴۹ مورد تصادفات شهری و جاده ای اتفاق افتاده که در همین راستا به ۷۰ مصدوم امدادرسانی گردیده و خوشبختانه باعث افتخار ماست که با امدادرسانی به موقع و استفاده از بالگرد اورژانس هوایی در مواردی که زمان طلایی مورد توجه است، آمار فوتی سوانح رانندگی در بخش پیش بیمارستانی صفر گزارش شده است.

خبرنگار: فاطمه سدیدی

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین