جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۱ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 9
فرماندار ویژه لارستان تأکید کرد:

لزوم توجه جدی به بافت های فرسوده شهری و تاریخی لار/ شهرداری و شورا نقش مهمی در توسعه اقتصادی دارند

در دیدار شهردار و اعضا ء شورای اسلامی شهر لار با  معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان بر توجه جدی شهرداری و شورا به بافت های فرسوده و تاریخی شهر…

در دیدار شهردار و اعضا ء شورای اسلامی شهر لار با  معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان بر توجه جدی شهرداری و شورا به بافت های فرسوده و تاریخی شهر لار تاکید شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان جلیل حسنی در دیدار با شهردار و اعضا ء شورای اسلامی شهر لار که در محل فرمانداری لارستان برگزار شد، با تاکید بر اینکه شهر لار نیازمند توجه بیشتر به امر بهسازی بافت فرسوده است، اظهار داشت: شهروندان لاری و لارستانی لایق ارائه بهترین خدمات رفاهی، اجتماعی و شهروندی هستند.

وی افزود: در سال جدید شورا و شهرداری لار بایستی توجه بیشتر به نوسازی بافت های فرسوده، توجه به مدیریت بحران در شهرداری، حفاظت، توسعه و احیاء بافت های تاریخی، نظارت کامل و جامع بر پروژه های عمرانی و توجه ویژه به  زیبا سازی شهری، ایجاد در آمد پایدار و اجرای مبلمان شهری، حمایت از بخش خصوصی و تعامل و همکاری با سرمایه گذار را لحاظ کنند.

فرماندار ویژه لارستان ابراز کرد: خدا را شکر وضعیت خدمات شهری در شهر لار مطلوب است و فضای سبز شهر هم با توجه به بضاعت شهرداری نسبتاً خوب است، ولی آنچه که مد نظر مردم است، فراتر از این امکانات است و باید در این زمینه بیشتر تلاش شود .

معاون استاندار فارس تصریح کرد: در سال قبل شاهد اجرای پروژه های خوبی از سوی شهرداری بودیم که سیما و منظر شهر لار را به نحو مناسبی تغییر داد، ولی همچنان شهر لار جای کار بسیار دارد و با  تعامل با دستگاه های اجرایی شهرستان می توان شهر لار را به حد مطلوب رساند.

این مسئول افزود: درخواست بنده از شورا و شهرداری این است که برای سال جدید توجه ویژه ای به شهر لار بخصوص شهر قدیم داشته باشند.

حسنی با اشاره به اینکه اگر مسئولین و شورا با هم تعامل داشته باشند، شهری زیبا خواهیم داشت، افزود: فرمانداری نیز با همه توان و اختیارات قانونی از شوراها  حمایت خواهد کرد و  با وحدت، حمایت و همکاری همه دستگاه های اجرایی ذی ربط می توانیم در جهت عمران و توسعه شهری اقدامات موثری را به انجام برسانیم، چرا که توسعه شهري نيازمند همكاري و تعامل همه دستگاه هاي اجرایي است.

وی با تاکید بر اینکه همکاری میراث فرهنگی و شهرداری  باعث رونق اقتصادی شهر می شود؛ اظهارداشت: اگر حرکت شهرداری و شورای شهر در جهت رشد اقتصادی و ارائه خدمات به مردم شتاب گیرد،  شاهد مشکلات کمتری خواهیم بود.

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه شهر لار یکی از زیباترین شهرهای استان فارس است گفت: شورای شهر ملجا و پناهگاه مردم است که مردم برای رفع مشکلاتشان به آنها رجوع می کنند، لذا اعضا شورا بایستی در راستای آبادانی شهر تلاش و همت مضاعف کنند.

وی با  بیان اینکه شوراهاي اسلامي در كنار سیستم دولتی در بيان نقطه نظرات و مشكلات در تصميم سازي ها و سياست گذاري ها بسيار مثمر ثمر هستند یادآور شد: شوراهاي اسلامي شهر  نقش بسيار مهمي در ارائه خدمات بهتر به مردم و افزايش اميد و خودباوري در جامعه دارند.

حسنی بر لزوم حفظ و تقویت هویت شهری لار و ساماندهی بافت های تاریخی شهر لار تاکید کرد و افزود: برای استفاده بهتر از بافت تاریخی لار، نیازمند برنامه‌ریزی منسجم هستیم. لذا شورا و شهرداری در راستای  حفاظت، توسعه و احیا بافت تاریخی شهر لار همت نمایند.

معاون استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شورا و شهرداری می بایست نشاط اجتماعی را در جامعه ایجاد کند، عنوان کرد: شادی یک احساس رضایت‌مندی است که فرد نسبت به خود، خانواده و اجتماع دارد و موجب سلامت روح و روان می‌شود و شادی و نشاط به لحاظ فردی و اجتماعی قابل‌ بررسی است، به این دلیل که ابتدا باید رضایت‌مندی در خود فرد ایجاد شود تا به‌نحو صحیحی به جامعه انتقال پیدا کند.

وی در پایان سخنانش اضافه کرد: هر چه مردم را راضی نگه داریم و کار آمدی خود را بالا بیریم، مطمئنا حاکمیت جمهوری اسلامی تقویت می شود و در مردم امید ایجاد می شود و از نظام رضایت مندی بیشتری خواهند داشت.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۳:۲۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین