شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۸ق.ظ
::آخرین مطلب 8 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2
رئیس اداره پیش بینی جوی فارس اعلام کرد

ورود سامانه بارشی به استان فارس از فردا

رئیس اداره پیش بینی وصدور پیش آگاهی‌های جوی و اقلیمی فارس گفت: با ورود سامانه بارشی از فردا شاهد نزول رحمت الهی دراستان فارس هستیم. به گزارش میلاد لارستان فرید…

رئیس اداره پیش بینی وصدور پیش آگاهی‌های جوی و اقلیمی فارس گفت: با ورود سامانه بارشی از فردا شاهد نزول رحمت الهی دراستان فارس هستیم.

به گزارش میلاد لارستان فرید اسماعیل‌زاده درگفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: سامانه بارشی فعال برروی کشورسودان و دریای سرخ تشکیل شده و حرکت آن به سوی شمال شرق و شرق در حرکت است.

وی با اشاره به اینکه از روز پنجشنبه ۱۶ فروردین ماه جاری این سامانه به تدریج از سمت شمال غرب، استان فارس را تحت تاثیر قرار می‌دهد، افزود: این سامانه تا اواخر روز یکشنبه هفته آینده موجب پایداری‌هایی به صورت وزش باد نسبتا شدید، بارش باران، رخداد مه و در بعضی از ساعات با رگبار، رعد و برق و تگرگ همراه است.

رئیس اداره پیش بینی و صدور پیش آگاهی‌های جوی و اقلیمی فارس خاطرنشان کرد: به دلیل لغزندگی جاده‌های مواصلاتی امکان اختلال در آمد و شد وسائط نقلیه درسطح استان وجود دارد.

اسماعیل‌زاده تصریح کرد: در روز‌های جمعه و شنبه نیز بیشتر نواحی شمال غربی و مرکزی و یکشنبه نواحی جنوبی و جنوبی غربی این استان فعالیت بارشی وجود دارد.

وی بیان داشت: از رانندگان درخواست می‌شود هنگام رانندگی مقررات راهنمایی و رانندگی و نیز مسائل ایمنی را رعایت کنند تا دچار حوادث نشوند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۷:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین