سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۱ق.ظ
::آخرین مطلب 10 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

دانش آموزان عمادده هم به کدخدا “نه” گفتند

همزمان با سراسر کشور به منظور محکوم نمودن اعمال جنایتکارانه و دخالت جویانه استکبارجهانی به سرکردگی آمریکا  و گرامیداشت روز دانش آموز و روز مبارزه با استکبار راهپیمایی ۱۳ آبان…

همزمان با سراسر کشور به منظور محکوم نمودن اعمال جنایتکارانه و دخالت جویانه استکبارجهانی به سرکردگی آمریکا  و گرامیداشت

روز دانش آموز و روز مبارزه با استکبار راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور کلیه دانش آموزان دختر و پسر در شهر عمادده برگزار گردید .

در این راهپیمایی که محمدرضا حزنی بخشدار صحرای باغ – اسکندری شهردار عمادده – اعضاء شورای شهر – مدرسین مدرسه علوم دینی عمادده – مسئولین ادارات – معتمدین محلی – مدیران و آموزگاران شرکت داشتند از محل اداره آبفا شروع و در محل فلکه مرکز شهر به اتمام رسید .

دانش آموزان در این راهپیمایی با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا – مرگ بر اسرائیل  اعمال ننگین آمریکا و صهیونیست جهانی در خصوص نقض حقوق بشر و کشتار انسانهای بیگناه در دنیا و نیز دخالتهای آنها در کشورهای دیگر خصوصا کشورهای اسلامی را محکوم نمودند .

در ادامه مراسم , دانش آموزان مدرسه دلشاد به اجرای سرود دسته جمعی پرداخته و  سپس ستوانسوم جنگجو فرمانده بسیج سپاه پاسداران عمادده طی سخنان کوتاهی ضمن محکوم کردن دسیسه های کشورهای عربی در همکاری با آمریکای جنایتکار و سیاستهای جنایتکارانه آل سعود در دخالت وکشتار مردم بیدفاع و مظلوم یمن به تشریح اهداف آمریکا و مزدورانش در مقابله با کشور اسلامی ایران پرداخت و اظهار داشت دشمنی ایران با آمریکا دشمنی حق با باطل است  .

 در پایان مراسم  قطعنامه قرائت شد که با  تکبیر حاضرین مورد تایید قرار گرفت . ضمنا مراسم راهپیمایی مشابهی در روستای زروان با حضور دانش آموزان و فرهنگیان این روستا برگزار شد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین