جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 19

کشف کالای قاچاق میلیاردی در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از توقیف یک دستگاه اتوبوس حاوی انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری…

فرمانده انتظامی لارستان از توقیف یک دستگاه اتوبوس حاوی انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری برنا،سرهنگ”حسین دیندارلو” اظهارداشت:ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان لارستان در راستای جلوگیری از ورود کالاهای خارجی و ممنوعه، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو، ۴ دستگاه دوربین عکاسی، ۳ دستگاه تلفن همراه، ۲۶۸ عینک آفتابی و ۳هزار و۹۸۴ عدد آمپول بدنسازی فاقد مدارک قانونی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با بیان اینکه در این راستا یک نفر قاچاقچی دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شد، افزود: ارزش ریالی این محموله کشف شده، یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ دیندارلو در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق کالا دراسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری افراد سودجو و قانون گریز اقدام شود.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین