جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۸ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 9

شفای بیماری قلبهای بیمار را در شب مبعث از امام علي(ع) بخواهيم

مثَل شب مبعث نسبت به ماه رجب ، با همه ی عظمتی که ماه رجب دارد ، مَثَل شب ۲۳ ماه مبارک رمضان است. گویی آن قله ی ماه رجب…

مثَل شب مبعث نسبت به ماه رجب ، با همه ی عظمتی که ماه رجب دارد ، مَثَل شب ۲۳ ماه مبارک رمضان است. گویی آن قله ی ماه رجب را انسان در شب مبعث باید درک کند ؛ کما اینکه قله ماه رمضان را بایستی در شب بیست و سه ماه رمضان درک کرد.

مرحوم حاج شیخ عباس قمی در شب مبعث بعد از آنکه دستورات توجه تام را که تعلق به رسول اکرم دارد می فرمایند ، زیارت مطلقه و زیارت مخصوصه امیرالمؤمنان علی (ع) را ذکر کرده اند. عجیب تر از آن اینکه نقل می کنند : بطوطه از علمای اهل سنت در سفری به نجف رسیدم و ایام شب مبعثی بود و دیدم کرور کرور بیماران مختلف و صعب العلاج در حرم مطهر علوی هستند و همه انتظار شب مبعث را می کشیدند.

میگوید: تعجب کردم و سؤال کردم که شب مبعث تعلق به رسول اکرم دارد ، چگونه است که در شب مبعث ، امیرالمؤمنان معجزات می کند؟! بعد در ادامه می گوید :عده ای را دیدم و از آنها پرسیدم ، شما چه کسانی هستید؟! گفتند: ما نتوانستیم شب مبعث به نجف برسیم و چند روز بعد رسیدیم ؛ ولی ماندیدم تا سال آینده شب مبعث را در نجف درک بکنیم.

گفتم که چگونه است ؟! گفتند که فراوان دیده شده است در شب مبعث ، بیماری های بیماران صعب العلاج ، برص ، جنون و بیماری های که همه پزشکان آن ها را جواب کرده اند ، به اینجا می آیند و صبح که می شود همه ی شان تحلیل گویان و تکبیر گویان ، شفا یافته از در حرم مطهر بیرون می آیند ؛ لذا شب مبعث ، شب ِشفای در خانه علی (ع) است . این یک نشانه است که اگر شفای از بیماری ِظاهری در شب مبعث از در خانه مولا گرفته می شود ، به طریق اولی شفای از بیماران ِبیماری معنوی ، در شب مبعث با توسل به مقام معنوی مولا تحقق خواهد یافت .

عزیزان من ، حتما نیازی نیست که انسان به نجف برود ؛ هر جا که انسان توجه به مقام نوری مولا بکند ، آنجا حرم مولا است و هر جا که انسان در آنجا توجهی ، تقاضایی ، به در خانه ی مولا بکند ، حرم مولاست ؛ لذا شفای بیماری قلب های بیمار را در این شب مبعث ، از مولا بخواهیم و قطعاً هم شفا خواهند داد.

شفای ِبیماری ِقلب های بیمار را در شب مبعث ، از مولا بخواهیم که قطعاً شفا خواهند داد.

منبع: كانال استاد فياض بخش

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۷:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین